To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

27ο Golden Drum Festival: Ξεκίνησαν οι υποβολές συμμετοχών

27ο Golden Drum Festival: Ξεκίνησαν οι υποβολές συμμετοχών
Οι υποβολές συμμετοχών για το Golden Drum Festival ξεκίνησαν! Έως τις 18 Αυγούστου, οι ενδιαφερόμενοι, από 38 χώρες, μπορούν να καταθέσουν τα δημιουργικά τους projects που πραγματοποιήθηκαν, δημοσιεύθηκαν ή εφαρμόστηκαν μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2019 και 1ης Σεπτεμβρίου 2021. Φέτος, για πρώτη φορά, η διοργάνωση εισάγει τιμές Early Bird για τις συμμετοχές, έκπτωση για τους ενδιαφερόμενους που θα καταθέσουν 10 ή περισσότερες συμμετοχές, αλλά και έκπτωση 50% στις συμμετοχές για projects με θέμα γύρω από την πανδημία του Covid-19.

Με την αναβολή του Festival το 2020, η ομάδα του Golden Drum πατάει τώρα το κουμπί Re: Start και με τη βοήθεια διεθνών ειδικών πραγματοποιεί θεμελιώδεις αλλαγές στον διαγωνισμό, όπου θα μπορούν να συμμετέχουν δημιουργικά έργα που δημοσιεύτηκαν την τελευταία διετία. Ο Miha Bevc, ο Διευθυντής του διαγωνισμού σημείωσε: «Μετά από μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο μας - και τον κόσμο γενικά - όλοι χρειαζόμασταν να σταματήσουμε για μια στιγμή και να αναλογιστούμε πώς θα προχωρήσουμε μπροστά. Στο Golden Drum αξιοποιήσαμε τον περασμένο χρόνο για να αναδιαμορφώσουμε τον διαγωνισμό μας από την αρχή, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις της επικοινωνίας».

Επιπλέον, νέες κατηγορίες και βραβεία θα προστεθούν στη φετινή διοργάνωση, με σκοπό την επιβράβευση ακόμη περισσότερων σημαντικών έργων.

Οι κατηγορίες WHAT και WHY αντικαθίστανται από τέσσερις ολοκαίνουργιες κατηγορίες:

  • Creative Business Excellence Drum: για έργα που αναδιαμόρφωσαν τον επιχειρηματικό κλάδο.
  • Craft Drum: για έργα που ανέβασαν τον πήχη στη διαδικασία παραγωγή διαφημιστικών και επικοινωνιακών projects.
  • One-Channel Drum: για μεμονωμένα έργα που χρησιμοποιήσαν ένα μόνο κανάλι για τη μετάδοση του μηνύματός τους στην αγορά.
  • Omni-Channel Drum: για καμπάνιες που αξιοποιήσαν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

Οι συμμετοχές στις κατηγορίες GENIUS LOCI / LOCAL SPIRIT, SOCIAL GOOD και COVID-19, που συμπεριλαμβάνουν τα καλύτερα έργα σε τοπικό επίπεδο, έργα για κοινωνικούς σκοπούς αλλά και τα καλύτερα έργα γύρω Covid-19, θα περάσουν στους shortlisted και θα κριθούν από τους τέσσερις προέδρους της επιτροπής.

Ακόμη, φέτος εισάγονται για πρώτη φορά τα βραβεία Bronze Drum Award και το Best of Covid-19 Award.

Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού, φέτος αποτελείται από 58 επιφανείς επαγγελματίες του κλάδου από 28 χώρες, οι οποίοι θα αξιολογήσουν τις συμμετοχές και θα αναδείξουν τα καλύτερα projects.

Το 27ο Golden Drum Festival αναμένεται να πραγματοποιηθεί online στην διαδικτυακή πλατφόρμα της διοργάνωσης στις 13-15 Οκτωβρίου και συμπεριλαμβάνει workshops, συνεντεύξεις, round tables, ομιλίες, παρουσιάσεις κ.α.

To πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

  • 13 Οκτωβρίου: Creative Accelerator με εξατομικευμένα εργαστήρια και workshops, αφιερωμένα σε νέους του κλάδου, κάτω των 30 ετών.
  • 14 - 15 Οκτωβρίου: Από τον κλάδο μας και περαιτέρω: ιστορίες, τάσεις και συμβουλές για όσους θέλουν να παραμείνουν δημιουργικοί.
  • 15 Οκτωβρίου: Golden Drum Awards Show, που θα παρουσιάσει το καλύτερο δημιουργικό έργο που συμμετείχε στον διαγωνισμό 27ο Golden Drum.
TAGS: Golden Drum