32.000 προσλήψεις στους διεθνείς ομίλους επικοινωνίας

Οι έξι μεγάλοι παγκόσμιοι όμιλοι
επικοινωνίας πρόσθεσαν 32.000
θέσεις εργασίας μέσα στο 2021, περισσότερες από τις 24.000 χαμένες θέσεις του 2020 και ανέβασαν
τον συνολικό αριθμό προσωπικού
τους σε 408.000, σύμφωνα με το
Campaign.
Η αύξηση του προσωπικού κατά 8,5% υπογραμμίζει την ταχύτητα ανάκαμψης της διαφήμισης και την ανθεκτικότητα του κλάδου των agencies μετά από μείωση 6% από 400.660 το 2019 σε 376.516 το 2020. Οι περισσότεροι από τους «μεγάλους έξι» ομίλους (WPP, Publicis Groupe, Omnicom, Interpublic, Dentsu και Havas) περίμεναν ότι θα χρειάζονταν δύο χρόνια ή και περισσότερα για να επιστρέψουν τα έσοδά τους στα προ πανδημίας επίπεδα.
Ο WPP, ο μεγαλύτερος όμιλος στον κόσμο από πλευράς προσωπικού, πραγματοποίησε τις περισσότερες προσλήψεις. Ο όμιλος, που είναι εισηγμένος στη Βρετανία, πρόσθεσε 9.552 νέους ρόλους το 2021 και απασχόλησε 109.382 μέχρι το τέλος του έτους, αφού μείωσε 6.956 θέσεις το 2020.
Ο όμιλος Publicis Groupe, ο δεύτερος μεγαλύτερος σε αριθμό εργαζομένων, επεκτάθηκε κατά 7.950 υπαλλήλους, φτάνοντας τους περίπου 87.000, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη την ετήσια έκθεσή της με τον ακριβή αριθμό. Το γαλλικό γκρουπ αφαίρεσε 4.184 θέσεις μέσα στο 2020.
Η αμερικανική Omnicom αύξησε τον παγκόσμιο αριθμό εργαζομένων της κατά 7.600 σε 71.700 αφού έχασε 5.900 θέσεις το 2020. Η Interpublic, η οποία είναι επίσης εισηγμένη στις ΗΠΑ, πρόσθεσε 5.400 θέσεις, για να ανεβάσει το συνολικό εργατικό δυναμικό της σε 55.600, μετά από μείωση κατά 4.100 ένα χρόνο νωρίτερα.
Η ιαπωνική εταιρεία Dentsu δήλωσε ότι «έκλεισε» το 2021 με περίπου 65.000 υπαλλήλους, αν και δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό. Απασχολούσε 64.533 στο τέλος του 2020, αφού έχασε 1.867 θέσεις, κάτι που υποδηλώνει ότι πρόσθεσε περίπου 467 θέσεις εργασίας μέσα το 2021. Τέλος, η Havas πρόσθεσε 1.037 άτομα, για να ανεβάσει τον παγκόσμιο αριθμό προσωπικού της σε 19.839 το 2021, αφού έχασε 1.137 θέσεις ένα χρόνο νωρίτερα.
Η αύξηση του προσωπικού κατά 8,5% υπογραμμίζει την ταχύτητα ανάκαμψης της διαφήμισης και την ανθεκτικότητα του κλάδου των agencies μετά από μείωση 6% από 400.660 το 2019 σε 376.516 το 2020. Οι περισσότεροι από τους «μεγάλους έξι» ομίλους (WPP, Publicis Groupe, Omnicom, Interpublic, Dentsu και Havas) περίμεναν ότι θα χρειάζονταν δύο χρόνια ή και περισσότερα για να επιστρέψουν τα έσοδά τους στα προ πανδημίας επίπεδα.
Ο WPP, ο μεγαλύτερος όμιλος στον κόσμο από πλευράς προσωπικού, πραγματοποίησε τις περισσότερες προσλήψεις. Ο όμιλος, που είναι εισηγμένος στη Βρετανία, πρόσθεσε 9.552 νέους ρόλους το 2021 και απασχόλησε 109.382 μέχρι το τέλος του έτους, αφού μείωσε 6.956 θέσεις το 2020.
Ο όμιλος Publicis Groupe, ο δεύτερος μεγαλύτερος σε αριθμό εργαζομένων, επεκτάθηκε κατά 7.950 υπαλλήλους, φτάνοντας τους περίπου 87.000, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη την ετήσια έκθεσή της με τον ακριβή αριθμό. Το γαλλικό γκρουπ αφαίρεσε 4.184 θέσεις μέσα στο 2020.
Η αμερικανική Omnicom αύξησε τον παγκόσμιο αριθμό εργαζομένων της κατά 7.600 σε 71.700 αφού έχασε 5.900 θέσεις το 2020. Η Interpublic, η οποία είναι επίσης εισηγμένη στις ΗΠΑ, πρόσθεσε 5.400 θέσεις, για να ανεβάσει το συνολικό εργατικό δυναμικό της σε 55.600, μετά από μείωση κατά 4.100 ένα χρόνο νωρίτερα.
Η ιαπωνική εταιρεία Dentsu δήλωσε ότι «έκλεισε» το 2021 με περίπου 65.000 υπαλλήλους, αν και δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό. Απασχολούσε 64.533 στο τέλος του 2020, αφού έχασε 1.867 θέσεις, κάτι που υποδηλώνει ότι πρόσθεσε περίπου 467 θέσεις εργασίας μέσα το 2021. Τέλος, η Havas πρόσθεσε 1.037 άτομα, για να ανεβάσει τον παγκόσμιο αριθμό προσωπικού της σε 19.839 το 2021, αφού έχασε 1.137 θέσεις ένα χρόνο νωρίτερα.