Absolut: H μεγαλύτερη καμπάνια της δεκαετίας

Με τη βοήθεια του βραβευμένου με Όσκαρ Rami Malek, η νέα καμπάνια της Absolut Vodka, «The World of Absolut Cocktails Born to Mix»,
εστιάζει με «έξυπνο» και διασκεδαστικό τρόπο στη διαφορετικότητα.
Η μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια του brand εδώ και πάνω από μία
δεκαετία, «ερμηνεύει» τα κοκτέιλ ως ανθρώπους με βάση τα συστατικά
και το γευστικό τους προφίλ.
Στο πρώτο σποτ της καμπάνιας η «ψηλή και κομψή» Cosmopolitan τσουγκρίζει τα ποτήρια με την Bloody Mary, που είναι ντυμένη στα κόκκινα. Στην αφήγηση από τον ηθοποιό Rami Malek, η διαφήμιση αναφέρει χαρακτηριστικά: «Καλώς ήρθατε στον κόσμο των κοκτέιλ της Absolut. Σε αυτόν τον μοναδικό αλλά περιεκτικό κόσμο, τα πάντα αναμειγνύονται... Έκφραση, προσωπικότητες, φιλία.. Όσο περισσότερο αναμειγνυόμαστε (mingle), τόσο περισσότερο δημιουργούμε και γινόμαστε πιο δυνατοί».
Το brand επιδιώκει να μεταδώσει μηνύματα που μιλούν για τον πολιτισμό. Το «μήνυμα» «Born to Mix» σηματοδοτεί μια στροφή στη στρατηγική marketing του brand, η οποία τα τελευταία χρόνια παρουσίασε concepts όπως #VoteResponsibly, #LoveResponsibly και #SexResponsibly.
Στο πρώτο σποτ της καμπάνιας η «ψηλή και κομψή» Cosmopolitan τσουγκρίζει τα ποτήρια με την Bloody Mary, που είναι ντυμένη στα κόκκινα. Στην αφήγηση από τον ηθοποιό Rami Malek, η διαφήμιση αναφέρει χαρακτηριστικά: «Καλώς ήρθατε στον κόσμο των κοκτέιλ της Absolut. Σε αυτόν τον μοναδικό αλλά περιεκτικό κόσμο, τα πάντα αναμειγνύονται... Έκφραση, προσωπικότητες, φιλία.. Όσο περισσότερο αναμειγνυόμαστε (mingle), τόσο περισσότερο δημιουργούμε και γινόμαστε πιο δυνατοί».
Το brand επιδιώκει να μεταδώσει μηνύματα που μιλούν για τον πολιτισμό. Το «μήνυμα» «Born to Mix» σηματοδοτεί μια στροφή στη στρατηγική marketing του brand, η οποία τα τελευταία χρόνια παρουσίασε concepts όπως #VoteResponsibly, #LoveResponsibly και #SexResponsibly.