To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Adobe: Σε Wavemaker και Publicis τα media

Adobe: Σε Wavemaker και Publicis τα media

Oλοκληρώθηκε το media review της Adobe, με την εταιρεία να αποφασίζει να μοιράσει τον ύψους 500 εκατ. δολαρίων παγκόσμιο b-to-c media λογαριασμό της μεταξύ WPP και Publicis Media. Οι δύο όμιλοι αναμένεται να συνεργάζονται στη διαχείριση μιας νέας διεθνούς δομής (global center of excellence) για να εξυπηρετήσουν το λογαριασμό.


Η Wavemaker του GroupM όχι μόνο διατήρησε το λογαριασμό στην αγορά της Αμερικής, που περιλαμβάνει τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική και τον Καναδά, αλλά ανέλαβε και άλλα καθήκοντα, καθώς διαχειρίζεται πλέον τη full-funnel στρατηγική της Adobe.


Μόνο ο λογαριασμός στην Αμερική αγγίζει τα 185 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με επιστολή που έστειλε η Adobe σε agencies τον περασμένο Αύγουστο και αργότερα δημοσίευσε το Adweek. Πηγή κοντά στο θέμα αναφέρει ότι ο λογαριασμός πλέον για τη Wavemaker στην Αμερική μπορεί στην πραγματικότητα να αγγίζει έως και τα 250 εκατομμύρια δολάρια. Η WPP θα διαχειρίζεται επίσης τρεις παγκόσμιες επιχειρηματικές γραμμές για την Adobe, αξίας περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων.


Η Publicis Media κέρδισε τη διεθνή δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των αγορών EMEA, APAC και Ιαπωνίας. Ο διεθνής λογαριασμός εκτιμάται σε 296 εκατομμύρια δολάρια, αν και το τελικό ποσό ίσως να είναι  πιο κοντά στα 250 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγή που βρίσκεται κοντά στην αξιολόγηση