To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αυξάνεται το «creative confidence» στις B2B επιχειρήσεις

Αυξάνεται το «creative confidence» στις B2B επιχειρήσεις


Σύμφωνα με νέα έρευνα από το LinkedIn, η πλειοψηφία (82%) των leaders του business-to-business marketing παγκοσμίως δηλώνουν ότι η «δημιουργική εμπιστοσύνη» στο B2B αυξάνεται.

Kαθώς οι περισσότεροι πελάτες σε επίπεδο B2B δεν είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή για κάποια αγορά, οι περισσότεροι marketers του χώρου (89%)  αναγνωρίζουν τη σημασία  του brand building για την επίτευξη  μακροπρόθεσμης ανάπτυξης στο B2B ενώ όλο και περισσότεροι αναγνωρίζουν το ρόλο που μπορεί να παίξει η δημιουργικότητα σε αυτό

Με τους περισσότερους B2B αγοραστές να μην μπορούν να βρίσκονται στην αγορά οποιαδήποτε στιγμή, οι περισσότεροι B2B marketers (89%) αναγνωρίζουν τη σημασία του «χτισίματος» του brand με σκοπό τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του B2B ενώ όλο και περισσότεροι αναγωρίζουν το ρόλο που μπορεί να παίξει η δημιουργικότητα σε αυτό. Υπάρχει όμως μια διαδεδομένη «ανησυχία» ότι τα καλύτερα ταλέντα στον κλάδο θέλουν να εργαστούν στο καταναλωτικό marketing.

  • Πάνω από τα δύο τρίτα (69%) των B2B marketers συμφωνούν ότι οι αποφάσεις αγοράς B2B είναι εξίσου συναισθηματικές με τις B2C.
  • Περίπου τα δύο πέμπτα (39%) εκμεταλλεύονται ολοένα και περισσότερο το story telling, τα συναισθήματα και το χιούμορ για να βοηθήσουν τις καμπάνιες να γίνουν πιο δημιουργικές.
  • Οκτώ στους δέκα επαγγελματίες του B2B marketing δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να δημιουργήσουν καμπάνιες που βελτιώνουν την βραχυπρόθεσμη απόδοση στο marketing  αλλά και τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για το brand την ίδια περίοδο.

Ο Global Head of Sales and Marketing της Maersk Kim Pedersen, αναφέρει σχετικά: «Σήμερα η δημιουργικότητα ‘μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι’ και έχουμε ισχυρούς και μετρήσιμους δείκτες, όχι μόνο για την ανάπτυξη αλλά και για τη βαθμολογία της φήμης του brand, που αποδεικνύουν ότι αυτή η στρατηγική λειτουργεί».