Αυξήθηκε η διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ - Άνοδος 5,7% τον Οκτώβριο
H διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ αυξήθηκε για τρίτο συνεχόμενο μήνα
τον Οκτώβριο, καταγράφοντας άνοδο 5,7% σε σχέση με τον Οκτώβριο του
2024, σύμφωνα με το US Ad Market Tracker από την Guideline.
Η άνοδος του Οκτωβρίου ακολουθεί μετά από μια επιβράδυνση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και υποδηλώνει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ θα κλείσουν το έτος με ισχυρό πρόσημο.
Προηγούμενη ανάλυση του Guideline αναφέρει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρόσφατου shutdown της ομοσπονδιακής κυβέρνησης (1 Οκτωβρίου - 12 Νοεμβρίου) αυξήθηκαν ξανά κατά το ήμισυ σε σχέση με τα προηγούμενα τρία τρίμηνα του 2025. Αυτή η ανάλυση υποδηλώνει ότι η δυναμική των διαφημιστικών δαπανών θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, αλλά ότι οι επιπτώσεις του shutdown -ιδίως τα ταξίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα- θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αύξηση των διαφημιστικών δαπανών στις ΗΠΑ στις αρχές του 2026.
Η άνοδος του Οκτωβρίου ακολουθεί μετά από μια επιβράδυνση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και υποδηλώνει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ θα κλείσουν το έτος με ισχυρό πρόσημο.
Προηγούμενη ανάλυση του Guideline αναφέρει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρόσφατου shutdown της ομοσπονδιακής κυβέρνησης (1 Οκτωβρίου - 12 Νοεμβρίου) αυξήθηκαν ξανά κατά το ήμισυ σε σχέση με τα προηγούμενα τρία τρίμηνα του 2025. Αυτή η ανάλυση υποδηλώνει ότι η δυναμική των διαφημιστικών δαπανών θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, αλλά ότι οι επιπτώσεις του shutdown -ιδίως τα ταξίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα- θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αύξηση των διαφημιστικών δαπανών στις ΗΠΑ στις αρχές του 2026.
