To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Airbnb: Με νέα παγκόσμια καμπάνια

Airbnb: Με νέα  παγκόσμια καμπάνια
Η Airbnb λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια με τέσσερα τηλεοπτικά σποτ 30 δευτερολέπτων για τη νέα σειρά δυνατοτήτων αναζήτησης της πλατφόρμα. Τα σποτ επικοινωνούν τις κατηγορίες και καθένα αφορά ένα διαφορετικό offering: Camping, Amazing Pools, Castles και OMG.
Οι ταινίες έχουν τη μουσική επένδυση από εμβληματικά τραγούδια όπως το «Shelter from the storm» του Bob Dylan. Η καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε εσωτερικά με την Essence Global να χειρίζεται τα media, περιλαμβάνει ΟΟΗ ενέργειες σε πόλεις όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι. «Ο ρόλος της μουσικής είναι να προσφέρει λίγο παραπάνω συναίσθημα γύρω από την εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες ενώ ταξιδεύουν», δήλωσε ο Vice President του Creative της Airbnb, Eric Grunbaum.
Η νέα booking approach ταξινομεί τα καταλύματα με βάση 56 διαφορετικές κατηγορίες και όχι απλώς με βάση την τοποθεσία, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να λάβουν υπόψη περισσότερες εναλλακτικές. Τον περασμένο μήνα, η Airbnb ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα τριμηνιαία αποτελέσματα, προβλέποντας ένα δυνατό καλοκαίρι. Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 70% φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με την περίοδο του προηγούμενου έτους.