Airbnb: Με νέα παγκόσμια καμπάνια

Η Airbnb λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια με τέσσερα τηλεοπτικά σποτ 30
δευτερολέπτων για τη νέα σειρά δυνατοτήτων αναζήτησης της πλατφόρμα.
Τα σποτ επικοινωνούν τις κατηγορίες και καθένα αφορά ένα διαφορετικό
offering: Camping, Amazing Pools, Castles και OMG.
Οι ταινίες έχουν τη μουσική επένδυση από εμβληματικά τραγούδια όπως το «Shelter from the storm» του Bob Dylan. Η καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε εσωτερικά με την Essence Global να χειρίζεται τα media, περιλαμβάνει ΟΟΗ ενέργειες σε πόλεις όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι. «Ο ρόλος της μουσικής είναι να προσφέρει λίγο παραπάνω συναίσθημα γύρω από την εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες ενώ ταξιδεύουν», δήλωσε ο Vice President του Creative της Airbnb, Eric Grunbaum.
Η νέα booking approach ταξινομεί τα καταλύματα με βάση 56 διαφορετικές κατηγορίες και όχι απλώς με βάση την τοποθεσία, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να λάβουν υπόψη περισσότερες εναλλακτικές. Τον περασμένο μήνα, η Airbnb ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα τριμηνιαία αποτελέσματα, προβλέποντας ένα δυνατό καλοκαίρι. Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 70% φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Οι ταινίες έχουν τη μουσική επένδυση από εμβληματικά τραγούδια όπως το «Shelter from the storm» του Bob Dylan. Η καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε εσωτερικά με την Essence Global να χειρίζεται τα media, περιλαμβάνει ΟΟΗ ενέργειες σε πόλεις όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι. «Ο ρόλος της μουσικής είναι να προσφέρει λίγο παραπάνω συναίσθημα γύρω από την εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες ενώ ταξιδεύουν», δήλωσε ο Vice President του Creative της Airbnb, Eric Grunbaum.
Η νέα booking approach ταξινομεί τα καταλύματα με βάση 56 διαφορετικές κατηγορίες και όχι απλώς με βάση την τοποθεσία, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να λάβουν υπόψη περισσότερες εναλλακτικές. Τον περασμένο μήνα, η Airbnb ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα τριμηνιαία αποτελέσματα, προβλέποντας ένα δυνατό καλοκαίρι. Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 70% φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με την περίοδο του προηγούμενου έτους.