To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Airbnb: Νέα καμπάνια για τη νεολαία της Κίνας

Airbnb: Νέα καμπάνια για τη νεολαία της Κίνας
Η Airbnb λάνσαρε μία νέα καμπάνια στην Κίνα, με στόχο να προσελκύσει τη νεότερη γενιά, ώστε να εντοπίσει τις παραδοσιακές πολιτιστικές ρίζες της.

Η ταινία της καμπάνιας, με τίτλο «Lost & Found», δημιουργήθηκε από τη Mother και δίνει μια επισκόπηση ορισμένων από τις 40 άυλες, πολιτιστικής κληρονομιάς εμπειρίες (ICH) που φέρνει η Airbnb στις κινεζικές πόλεις Beijing, Chengdu, Guangzhou και Qiandongnan.

Σύμφωνα με την Airbnb, ελπίζει ότι η εκστρατεία θα φέρει νέες έννοιες, προοπτικές και ενέργεια στην κινεζική πολιτιστική κληρονομιά, ενισχύοντας την αειφόρο ανάπτυξη της πολιτιστικής διαφύλαξης στην Κίνα. Δείτε την καμπάνια εδώ.
TAGS: Airbnb