Aldi: Παρουσιάζει ανανεωμένο λογότυπο

Η γερμανική αλυσίδα discount supermarket Aldi, η οποία κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά προϊόντων παντοπωλείου σε αρκετές αγορές, προχώρησε στην αποκάλυψη ενός νέου, "φρέσκου" λογότυπου.
Το λογότυπο έκανε την εμφάνισή του από τη μητρική Aldi Süd τις προηγούμενες ημέρες, αρχικά στην αγορά της Κίνας, ενώ θα ξεκινήσει σταδιακά να κάνει την εμφάνισή του και στις υπόλοιπες χώρες, όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο, χωρίς να έχουν προσδιοριστεί ακριβείς ημερομηνίες.
Το λογότυπο διατηρεί τους ίδιους χρωματικούς συνδυασμούς και βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, με αυτά του υπάρχοντος logo, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2006, ωστόσο χρησιμοποιεί νέα γραμματοσειρά για το όνομα και μια πιο περίπλοκη ταινία στοπ βασικό σχέδιο.
"Η φρέσκια, οπτική παρουσίαση του νέου logo της εταιρείας, αποτελεί το ιδανικό συμπλήρωμα στην τρέχουσα διαδικασία εκμοντερνισμού που συντελείται στην Aldi Sud" ανέφερε η communications director του μητρικού ομίλου, Kirsten Geß.
Το λογότυπο έκανε την εμφάνισή του από τη μητρική Aldi Süd τις προηγούμενες ημέρες, αρχικά στην αγορά της Κίνας, ενώ θα ξεκινήσει σταδιακά να κάνει την εμφάνισή του και στις υπόλοιπες χώρες, όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο, χωρίς να έχουν προσδιοριστεί ακριβείς ημερομηνίες.
Το λογότυπο διατηρεί τους ίδιους χρωματικούς συνδυασμούς και βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, με αυτά του υπάρχοντος logo, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2006, ωστόσο χρησιμοποιεί νέα γραμματοσειρά για το όνομα και μια πιο περίπλοκη ταινία στοπ βασικό σχέδιο.
"Η φρέσκια, οπτική παρουσίαση του νέου logo της εταιρείας, αποτελεί το ιδανικό συμπλήρωμα στην τρέχουσα διαδικασία εκμοντερνισμού που συντελείται στην Aldi Sud" ανέφερε η communications director του μητρικού ομίλου, Kirsten Geß.