Alibaba: Παγκόσμια καμπάνια για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς

Την πρώτη της παγκόσμια branding καμπάνια λανσάρει η Alibaba με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες και εστίαση στις μικρές επιχειρήσεις, μέσω του μηνύματος "the greatness of small".
Η καμπάνια που λανσαρίστηκε για τους επερχόμενους Χειμερινούς Ολυμπιακούς της PyeongChang, παρουσιάζει ένα καστ πολυεθνικών αθλητών, που έχουν πετύχει σημαντικά πράγματα στις καριέρες τους.
Η ενέργεια που περιλαμβάνει τρία μέρη και δημιουργήθηκε από τη BBDO China, θα ξεκινήσει από σήμερα 1 Φεβρουαρίου σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Νότια Κορέα και Κίνα. Στη διάρκεια ομιλίας του τις προηγούμενες ημέρες, ο chief marketing officer της Alibaba, Chris Tung, αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα των Ολυμπιακών Αγώνων για να επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της στο ecommerce και να προσφέρει στον κόσμο ένα δείγμα των τεχνολογικών της δυνατοτήτων. Σε ότι αφορά την καμπάνια, έκανε γνωστό πως θα κυκλοφορήσει σε dogital και social πλατφόρμες σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία, καθώς και σε τηλεοπτικές πλατφόρμες στην Κίνα. Η Cheil Worldwide έχει αναλάβει την εκτέλεση της καμπάνιας στη Νότια Κορέα.
Τέλος, ο Tung αποκάλυψε πως η Alibaba βρίσκεται σε συζητήσεις με τη CCTV για την live μετάδοση των Χειμερινών Ολυμπιακών, καθώς είχε προηγηθεί η επιτυχημένη κάλυψη των Ολυμπιακών του Ρίο, που προσέλκυσε πάνω από 380 εκατομμύρια views στην ιδιόκτητη πλατφόρμα Youku.
Η καμπάνια που λανσαρίστηκε για τους επερχόμενους Χειμερινούς Ολυμπιακούς της PyeongChang, παρουσιάζει ένα καστ πολυεθνικών αθλητών, που έχουν πετύχει σημαντικά πράγματα στις καριέρες τους.
Η ενέργεια που περιλαμβάνει τρία μέρη και δημιουργήθηκε από τη BBDO China, θα ξεκινήσει από σήμερα 1 Φεβρουαρίου σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Νότια Κορέα και Κίνα. Στη διάρκεια ομιλίας του τις προηγούμενες ημέρες, ο chief marketing officer της Alibaba, Chris Tung, αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα των Ολυμπιακών Αγώνων για να επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της στο ecommerce και να προσφέρει στον κόσμο ένα δείγμα των τεχνολογικών της δυνατοτήτων. Σε ότι αφορά την καμπάνια, έκανε γνωστό πως θα κυκλοφορήσει σε dogital και social πλατφόρμες σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία, καθώς και σε τηλεοπτικές πλατφόρμες στην Κίνα. Η Cheil Worldwide έχει αναλάβει την εκτέλεση της καμπάνιας στη Νότια Κορέα.
Τέλος, ο Tung αποκάλυψε πως η Alibaba βρίσκεται σε συζητήσεις με τη CCTV για την live μετάδοση των Χειμερινών Ολυμπιακών, καθώς είχε προηγηθεί η επιτυχημένη κάλυψη των Ολυμπιακών του Ρίο, που προσέλκυσε πάνω από 380 εκατομμύρια views στην ιδιόκτητη πλατφόρμα Youku.