To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλλαγές στο Golden Drum Festival

Αλλαγές στο Golden Drum Festival

Το Golden Drum, International Festival of Creativity, ξαναχτίζει την επικοινωνία με έντονη επιθυμία να επανασυνδεθεί και να αναζωπυρωθεί η δημιουργικότητα. Ο διαγωνισμός του φεστιβάλ που ξεκινάει τον Μάρτιο εισάγει δύο νέα ειδικά βραβεία, το Production Agency of the Year και Digital Agency of the Year και προσθέτει τη νέα κατηγορία Creative Use of Technology στο Group C- Engagement.
"Ο κόσμος γίνεται όλο και πιο ψηφιακός σε τόσο πολλά επίπεδα. Με τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις να κυριαρχούν, χάνουμε σιγά-σιγά το θεμελιώδες στοιχείο της ανθρώπινης σύνδεσης. Είμαστε κοινωνικά πλάσματα. μας αρέσει να αλληλεπιδρούμε. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να το κάνουμε πιο αποτελεσματικά, αλλά δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη μαγεία ενός ανθρώπινου αγγίγματος. Οι εμπειρίες της πραγματικής ζωής τροφοδοτούν τα συναισθήματά μας και τη δημιουργικότητά μας, από την εγγύτητα έως την παρουσία που αποτελούν τον πυρήνα των ανθρώπινων σχέσεων".
Πέρυσι, έγιναν εκτενείς αλλαγές στον πυρήνα του διαγωνισμού με τέσσερις κύριες διαγωνιστικές ενότητες και ένα επιπλέον τμήμα All Juries, νέα βιώσιμα τρόπαια, ένα νέο σύστημα πόντων βραβείων και το νέο βραβείο Bronze Drum. Φέτος, το φεστιβάλ εκτός από την προσθήκη των δύο νέων βραβείων στη λίστα των ειδικών βραβείων και την νέα κατηγορία Creative Use of Technology στο Omni-Channel Section, πραγματοποιεί και κάποιες αλλαγές στη διαδικασία αξιολόγησης των έργων στο All Juries Section.

TAGS: Golden Drum