To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Αύξηση 19% στις πωλήσεις διαφημίσεων

Amazon: Αύξηση 19% στις πωλήσεις διαφημίσεων
Η κύρια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon μπορεί να επιβραδύνεται, αλλά η διαφήμιση συνέχισε να αυξάνεται με ρυθμό που ξεπερνά τους αντιπάλους της στο πεδίο της ψηφιακής διαφήμισης όπως η Google και η Meta.
Το Amazon Ads γνώρισε ανάπτυξη 19% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο. Οι συνολικές πωλήσεις της Amazon το τέταρτο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του cloud computing, αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 149,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Amazon προέβλεψε χαμηλά έσοδα το τρέχον τρίμηνο, ανησυχώντας τους επενδυτές ότι η κύρια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας έχει επιβραδυνθεί καθώς και η αύξηση των πωλήσεων - με τις μετοχές της να υποχωρούν. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η αύξηση των εσόδων της Amazon από τη διαφήμιση ήταν χαμηλότερη από ό,τι ήταν το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, όταν ενισχύθηκε κατά 30% σε ετήσια βάση, κάτι που θα μπορούσε να σηματοδοτήσει κάποια αδυναμία, δήλωσε σε email ο Andrew Lipsman, κύριος αναλυτής του Insider Intelligence.
 «Το Amazon Ads είχε ένα εξαιρετικό τρίμηνο σε σχέση με τον υπόλοιπο κλάδο ψηφιακών διαφημίσεων και θα συνεχίσει να έχει καλύτερη απόδοση τα επόμενα τρίμηνα», πρόσθεσε, ωστόσο, επίσης, ο ίδιος. Η «διαφημιστική έξαρση» της Amazon ήρθε καθώς η εταιρεία λάνσαρε νέο περιεχόμενο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις στο Prime Video, συμπεριλαμβανομένων του NFL Thursday Night.
Η συμφωνία με το NFL έδωσε στην Amazon αποκλειστική πρόσβαση σε 15 παιχνίδια τη σεζόν, καθώς και δικαιώματα διαφήμισης σε αυτά τα παιχνίδια. Η Amazon έχει επίσης αναπτύξει την τεχνολογία διαφημίσεών της. Πρόσφατα, μάλιστα, κυκλοφόρησε τα AWS Clean Rooms.
TAGS: Amazon