Amazon: H shortlist του παγκόσμιου media spec

H Amazon ανακοίνωσε τη shortlist του παγκόσμιου media spec, με τους ομίλους επικοινωνίας WPP, Mediabrands και Omnicom
Media Group να τερματίζουν στο διαγωνισμό. Η πρόταση του ομίλου WPP είναι μια
προσαρμοσμένη λύση που περιλαμβάνει
ομάδες σε όλη την περιοχή, ενώ η OMG προσφέρει μια bespoke ομάδα.
Την περασμένη εβδομάδα, η OpenMind του WPP κέρδισε τον multimedia λογαριασμό της Nestlé για την επιχείρηση στην EMEA. Η Amazon επανεξέτασε για τελευταία φορά τον παγκόσμιο multimedia λογαριασμό της το 2017. Η Amazon ανέφερε ετήσια διαφημιστική δαπάνη 20,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, από 16,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.
Την περασμένη εβδομάδα, η OpenMind του WPP κέρδισε τον multimedia λογαριασμό της Nestlé για την επιχείρηση στην EMEA. Η Amazon επανεξέτασε για τελευταία φορά τον παγκόσμιο multimedia λογαριασμό της το 2017. Η Amazon ανέφερε ετήσια διαφημιστική δαπάνη 20,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, από 16,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.