To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: H shortlist του παγκόσμιου media spec

Amazon: H shortlist του  παγκόσμιου media spec
H Amazon ανακοίνωσε τη shortlist του παγκόσμιου media spec, με τους ομίλους επικοινωνίας WPP, Mediabrands και Omnicom Media Group να τερματίζουν στο διαγωνισμό. Η πρόταση του ομίλου WPP είναι μια προσαρμοσμένη λύση που περιλαμβάνει ομάδες σε όλη την περιοχή, ενώ η OMG προσφέρει μια bespoke ομάδα.
Την περασμένη εβδομάδα, η OpenMind του WPP κέρδισε τον multimedia λογαριασμό της Nestlé για την επιχείρηση στην EMEA. Η Amazon επανεξέτασε για τελευταία φορά τον παγκόσμιο multimedia λογαριασμό της το 2017. Η Amazon ανέφερε ετήσια διαφημιστική δαπάνη 20,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, από 16,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.