Amazon: Παρουσιάζει το Campaign Manager
Η Amazon αναδιοργανώνει το
διαφημιστικό της οικοσύστημα,
παρουσιάζοντας το Campaign
Manager, ένα ενιαίο εργαλείο
αγοράς media που συνδυάζει το
Amazon DSP και το Ads Console.
Το σύστημα, το οποίο βασίζεται
σε τεχνητή νοημοσύνη, επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων,
την ανάπτυξη καμπανιών, τη στόχευση κοινού και
τη σύνταξη σύνθετων ερωτημάτων στο Amazon
Marketing Cloud
( A M C ) μέσω
φυσικής γλώσσας.
Στόχος της Amazon είναι να απλοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία διαφήμισης, από το σχεδιασμό έως την εκτέλεση, την αναφορά και τη μέτρηση αποτελεσμάτων, και να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να καλύπτουν όλα τα στάδια του καναλιού, από την αναγνωρισιμότητα έως την αγορά.
Η νέα πλατφόρμα προσφέρει κεντρική αναφορά, ενιαίες μετρήσεις και δυνατότητα αυτοματοποιημένης βετιστοποίησης. Οι διαφημιζόμενοι πλέον δεν χρειάζονται ξεχωριστούς λογαριασμούς, ενώ οι λειτουργίες Full-Funnel Campaigns, Ads Agent for AMC και Creative Agent αναλαμβάνουν τη δημιουργία και προσαρμογή καμπανιών, τη διαχείριση προϋπολογισμών και την παραγωγή δημιουργικών (βίντεο, banners).
Παράλληλα, η Amazon εισάγει λειτουργίες Sponsored Products και Sponsored Brands Prompts, οι οποίες με τη βοήθεια AI προβάλλουν πιο στοχευμένα προϊόντα στους καταναλωτές. Οι προτροπές αυτές ενεργοποιούνται αυτόματα για όλες τις καμπάνιες, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα επιδόσεων, όπως εμφανίσεις, κλικ και παραγγελίες. Η πρωτοβουλία στοχεύει να διευκολύνει ιδιαίτερα τις μικρότερες επιχειρήσεις, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό με Google και Meta.
Στόχος της Amazon είναι να απλοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία διαφήμισης, από το σχεδιασμό έως την εκτέλεση, την αναφορά και τη μέτρηση αποτελεσμάτων, και να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να καλύπτουν όλα τα στάδια του καναλιού, από την αναγνωρισιμότητα έως την αγορά.
Η νέα πλατφόρμα προσφέρει κεντρική αναφορά, ενιαίες μετρήσεις και δυνατότητα αυτοματοποιημένης βετιστοποίησης. Οι διαφημιζόμενοι πλέον δεν χρειάζονται ξεχωριστούς λογαριασμούς, ενώ οι λειτουργίες Full-Funnel Campaigns, Ads Agent for AMC και Creative Agent αναλαμβάνουν τη δημιουργία και προσαρμογή καμπανιών, τη διαχείριση προϋπολογισμών και την παραγωγή δημιουργικών (βίντεο, banners).
Παράλληλα, η Amazon εισάγει λειτουργίες Sponsored Products και Sponsored Brands Prompts, οι οποίες με τη βοήθεια AI προβάλλουν πιο στοχευμένα προϊόντα στους καταναλωτές. Οι προτροπές αυτές ενεργοποιούνται αυτόματα για όλες τις καμπάνιες, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα επιδόσεων, όπως εμφανίσεις, κλικ και παραγγελίες. Η πρωτοβουλία στοχεύει να διευκολύνει ιδιαίτερα τις μικρότερες επιχειρήσεις, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό με Google και Meta.
