Amazon: Σε WPP και OMG τα media παγκοσμίως
Η Amazon «χώρισε» τον παγκόσμιο
multimedia λογαριασμό της μεταξύ
του ομίλου WPP και του Omnicom
Media Group μετά από review άνω
των έξι μηνών. Η εταιρεία είναι ένας
από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, με παγκόσμιες media
δαπάνες ύψους
5 δισεκατομμυρίων δολαρίων,
σύμφωνα με την
COMvergence.
Η υφιστάμενη IPG Mediabrands χειρίστηκε περίπου το ήμισυ αυτού του ποσού παγκοσμίως, ενώ η Amazon χειρίστηκε το άλλο μισό εσωτερικά. Περίπου 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια από το σύνολο προορίζονται για τις ΗΠΑ, και από αυτό το ποσό η Mediabrands διαχειρίζεται περίπου 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, με 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ενεργοποιημένα εσωτερικά.
Η εκπρόσωπος της Amazon, Margaret Callahan, δήλωσε: «Μετά από ένα ολοκληρωμένο spec για την καταναλωτική μας επιχείρηση, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την OMG και την WPP. Εκτιμούμε τις συζητήσεις με όλα τα agencies παγκόσμιας κλάσης που συναντήσαμε κατά την αναζήτησή μας. Θέλουμε ιδιαιτέρως να ευχαριστήσουμε την IPG, η οποία υπήρξε ένας φανταστικός συνεργάτης τα τελευταία 10+ χρόνια». Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, η OMG θα χειρίζεται την Αμερική και η WPP θα διαχειρίζεται την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία - Ειρηνικό.
H MediaSense ανέλαβε την επιμέλεια της διαδικασίας αξιολόγησης
Η υφιστάμενη IPG Mediabrands χειρίστηκε περίπου το ήμισυ αυτού του ποσού παγκοσμίως, ενώ η Amazon χειρίστηκε το άλλο μισό εσωτερικά. Περίπου 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια από το σύνολο προορίζονται για τις ΗΠΑ, και από αυτό το ποσό η Mediabrands διαχειρίζεται περίπου 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, με 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ενεργοποιημένα εσωτερικά.
Η εκπρόσωπος της Amazon, Margaret Callahan, δήλωσε: «Μετά από ένα ολοκληρωμένο spec για την καταναλωτική μας επιχείρηση, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την OMG και την WPP. Εκτιμούμε τις συζητήσεις με όλα τα agencies παγκόσμιας κλάσης που συναντήσαμε κατά την αναζήτησή μας. Θέλουμε ιδιαιτέρως να ευχαριστήσουμε την IPG, η οποία υπήρξε ένας φανταστικός συνεργάτης τα τελευταία 10+ χρόνια». Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, η OMG θα χειρίζεται την Αμερική και η WPP θα διαχειρίζεται την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία - Ειρηνικό.
H MediaSense ανέλαβε την επιμέλεια της διαδικασίας αξιολόγησης