To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Spec 500 εκατ. για τα media της Audible

Amazon: Spec 500 εκατ. για τα media της Audible
Η Audible της Amazon πρόκειται να πραγματοποιήσει παγκόσμιο media review με πρόσκληση σε όλες τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για τη διαχείριση του ad spending, αξίας 500 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στη διαδικασία. Η Audible είναι το streaming audiobook brand της Amazon, με podcast υπηρεσία και αποτελεί σημαντικό διαφημιζόμενο. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ένας κλάδος μιας ευρύτερης audio στρατηγικής που «τρέχει» μέσα από την Amazon, όπως επίσης οι Amazon Music, Prime Video, Twitch και Alexa συσκευές.

Η Amazon, μέσω της Audible και των άλλων υπηρεσιών της, ανταγωνίζεται τους «γίγαντες» στην audio διαφήμιση όπως το Spotify. Αυτή την εβδομάδα, οι προσκλήσεις στάλθηκαν σε όλες τις μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Omnicom, Dentsu, Publicis Groupe, Havas, Interpublic Group of Cos. και WPP. Η συμβουλευτική ID Comms θα βοηθήσει την Audible με τη διαδικασία, σύμφωνα με άτομα που βρίσκονται κοντά στο review. Η Amazon αρνήθηκε να σχολιάσει το review, αλλά εκπρόσωπος της Audible δήλωσε σε e-mail: «Εργαζόμαστε πάντα για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τις κατάλληλες διαδικασίες και ομάδες για να εξυπηρετήσουμε την παγκόσμια πελατειακή βάση μας και να τους παρέχουμε τις εξαιρετικές audio εμπειρίες που αναμένουν από την Audible».
TAGS: Amazon