Amazon: Συνεχίζεται η αύξηση στο Ad Spend
Η ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης συνεχίζει να επιβραδύνεται
σε πολλές πλατφόρμες, με εξαίρεση τα προϊόντα στην Amazon.
Το τρίτο τρίμηνο, η ανάπτυξη
της διαφημιστικής δαπάνης σχεδόν διπλασιάστηκε στο 15%
σε σύγκριση με
8% το προηγούμενο τρίμηνο. Η
ισχυρή ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της Prime
Day της Amazon στα Sponsored
Products εκτινάχθηκε κατά 29%
σε σύγκριση με πέρυσι τον Ιούλιο.
Οι διαφημίσεις πληρωμένης αναζήτησης της Google με διαφημίσεις κειμένου και αγορά αυξήθηκαν κατά 11% -από 14% το δεύτερο
τρίμηνο- αλλά οι δαπάνες για καμπάνιες αυξήθηκαν κατά 16%, παραμένοντας σταθερές σε σύγκριση
με το προηγούμενο τρίμηνο.
Η ευρεία κυκλοφορία του Google AI Overviews τον Μάιο φάνηκε να επηρεάζει τις αναλογίες των κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) σε πολλά τμήματα διαφημίσεων. Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη 23/10 υποδηλώνουν ότι οι πελάτες της Tinuiti παρουσίασαν μείωση.
Η ευρεία κυκλοφορία του Google AI Overviews τον Μάιο φάνηκε να επηρεάζει τις αναλογίες των κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) σε πολλά τμήματα διαφημίσεων. Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη 23/10 υποδηλώνουν ότι οι πελάτες της Tinuiti παρουσίασαν μείωση.