Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Golden Drum Festival
Το Golden Drum Festival επιστρέφει στις ρίζες του στη γραφική πόλη Portorož της Σλοβενίας, όπου πραγματοποιήθηκε το πρώτο φεστιβάλ πριν από τρεις δεκαετίες. Καθώς το Golden Drum γιορτάζει την 30ή επέτειό του, το φετινό πρόγραμμα υπόσχεται να είναι πραγματικά ξεχωριστό, προσφέροντας ένα πλούσιο μείγμα εκπαιδευτικών διαλέξεων, συνεδριών και ευκαιριών δικτύωσης. Στη σκηνή θα εμφανιστούν ειδικοί παγκόσμιας κλάσης, εξασφαλίζοντας στους συμμετέχοντες άφθονες ευκαιρίες για μάθηση και έμπνευση.
Ζωντανά μεταξύ 9 και 10 Οκτωβρίου στο Portorož, Σλοβενία
Το Complete Pass παρέχει πλήρη πρόσβαση στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ. Περιλαμβάνει ένα Warming up Party διοργανωμένο από το Radio Capris στις 9 Οκτωβρίου στο News Café Bernardin, που θα δώσει τον τόνο σε αυτήν την εκδήλωση-ορόσημο.
Στις 10 Οκτωβρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να παρακολουθήσουν μια σειρά από Συνεδρίες του Φεστιβάλ. Οι συνεδρίες θα περιλαμβάνουν μια διακεκριμένη σειρά ομιλητών και προέδρων της κριτικής επιτροπής, ο καθένας από τους οποίους θα μοιραστεί τις γνώσεις του σε όλο το φάσμα της δημιουργικότητας. Το αποκορύφωμα του φεστιβάλ θα είναι η πολυαναμενόμενη Eκδήλωση των Bραβείων, η οποία παρουσιάζεται από τη Mastercard. Θα ακολουθήσει το μεγάλο φινάλε στο The Golden Star Party στο Caffe Teater στο Piran, που θα προσφέρει την τέλεια ευκαιρία για μια γιορτή της δημιουργικότητας και για την ολοκλήρωση το φεστιβάλ σε μια ζωντανή ατμόσφαιρα.
Ανακοίνωση Προκαταρκτικού Προγράμματος
Η σκηνή του Golden Drum θα φιλοξενήσει τον Head of Creative Performance στον όμιλο Aleph και Συνιδρυτή του The C School, Aidis Dalikas, ο οποίος θα ασχοληθεί με τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα agencies σήμερα, συμπεριλαμβανομένου του score creep και του talent drain, και θα συζητήσει πώς το να εκτιμάς τους ανθρώπους και τις συνεργασίες προσφέρει μια πραγματική λύση σε αυτά.
Ο Adam Kerj, Chief Creative Officer στην Accenture Song Europe, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Business Excellence θα γιορτάσει τη δημιουργικότητα ως μετασχηματιστική δύναμη πίσω από όλες τις πρωτοποριακές ιδέες και θα δείξει πώς η ανθρώπινη εφευρετικότητα παίζει ζωτικό ρόλο στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο τεχνολογικό τοπίο.
Ο Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer και Corporate Officer της Hakuhodo, ιδρυτής της Hakuhodo Kettle και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Omni-Channel θα ασχοληθεί με την πολυπλοκότητα των σύγχρονων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες και η κοινωνία. Στην ομιλία του θα παρουσιάσει πώς οι καινοτόμες παγκόσμιες λύσεις μπορούν να εμπνευστούν από την παρατήρηση της τοπικής κουλτούρας.
Η Pum Lefebure, Συνιδρύτρια και Chief Creative Officer της Design Army, καθώς και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του Craft Drum, θα διερευνήσει τη βαθιά δύναμη του σχεδιαστή να ενώνει, να επικοινωνεί και να εμπνέει δράση. Η ομιλία της, «Design for Impact and Action», θα καταδείξει πώς οι δημιουργικές προσπάθειες μπορούν να αφήσουν μόνιμο αντίκτυπο στις κοινότητες και να οδηγήσουν σε θετική αλλαγή.
Η Janet Levine, Global Head of Invention της Mindshare και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Media Excellence, θα μας ταξιδέψει στην Ουτοπία των Μέσων. Οραματιζόμενη το μέλλον των Μέσων και του μάρκετινγκ σε διάφορα Ουτοπικά Εδάφη, θα υπογραμμίσει τις στρατηγικές αλλαγές που μπορούν να υιοθετήσουν οι διαφημιστές για να διασφαλίσουν το μέλλον των επιχειρήσεών τους εν μέσω πιεστικών προκλήσεων του κλάδου.
Ο Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer και President Creative της Cheil Worldwide θα μοιραστεί νέα ψυχολογικά ευρήματα που δείχνουν ότι η συναισθηματική δημιουργικότητα οδηγεί σε μεγαλύτερη επιτυχία, αποκαλύπτοντας απροσδόκητες γνώσεις σχετικά με την αντίληψη της μάρκας και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
Ο Jay Richards, CEO της Imagen Insights, θα εμβαθύνει στις σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που αντιπροσωπεύει η Gen Alpha και στις επιπτώσεις τους για τις μάρκες και τα agencies.
Η Katie Sterling, Advisory Director της WARC, θα επικεντρωθεί στη δύναμη της δημιουργικότητας και της συνέπειας στη διαφήμιση. Θα αποκαλύψει γιατί οι φιλόδοξοι στόχοι συχνά αποτυγχάνουν και θα ασχοληθεί με τον τρόπο που μπορεί να εξισορροπηθεί με επιτυχία μια σταθερή στρατηγική με μια φρέσκια εκτέλεση.
Ο Riku Vassinen, CEO της Hasan & partners, θα αμφισβητήσει την εμμονή του κλάδου με ένα υπερβολικό brand purpose που έχει οδηγήσει σε απώλεια στόχευσης και, αντίθετα, θα αποκαλύψει τους πιο βιώσιμους τρόπους για τη δημιουργία μαρκών με διάρκεια- ενσωματώνοντας τη δημιουργικότητα και το χιούμορ στην προσέγγιση.
Ο Guy Wieynk, Global CEO του AnalogFolk Group και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του One-Channel Drum, θα φωτίσει το ζωντανό «δημιουργικό χωνευτήρι» της Ανατολικής Ευρώπης. Στην ομιλία του με τίτλο « Unveiling Creativity: Embracing Diversity in Eastern Europe», ο Guy θα υπογραμμίσει τη σημασία της συμμετοχικότητας στις τέχνες για τη διαμόρφωση ενός λαμπρότερου μέλλοντος.
Περισσότεροι ομιλητές θα ανακοινωθούν.
Η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων στον διαγωνισμό Golden Drum παρατείνεται μέχρι τις 4 Σεπτεμβρίου 2024
Το Golden Drum παρατείνει την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων στον διαγωνισμό μέχρι τις 4 Σεπτεμβρίου 2024 και δέχεται όλα τα έργα που έχουν προβληθεί, δημοσιευθεί ή υλοποιηθεί για πρώτη φορά μεταξύ 22 Αυγούστου 2023 και 21 Αυγούστου 2024.
Το φεστιβάλ παρουσιάζει τη νέα ομάδα Β2Β στο τμήμα Creative Business Excellence, προσφέροντας στις επιχειρήσεις νέες ευκαιρίες να παρουσιάσουν τις επιτυχίες τους στην αντιμετώπιση των ταχέως μεταβαλλόμενων προκλήσεων του κλάδου. Οι κατηγορίες σε αυτή την ομάδα περιλαμβάνουν μια σειρά από B2B πρωτοβουλίες, όπως B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling κ.λπ. Δείτε όλες τις καινοτομίες του διαγωνισμού εδώ.
Όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να συμμετάσχουν στην ομάδα Game Changer που προορίζεται για καμπάνιες που αμφισβητούν τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Αυτή είναι η μόνη ομάδα του κύριου διαγωνισμού που είναι ανοιχτή σε συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο.
Agencies, διαφημιστές, πελάτες, εταιρείες σχεδιασμού/παραγωγής, εταιρείες μέσων ενημέρωσης και άλλοι δημιουργοί από 42 χώρες καλούνται να υποβάλουν τα έργα τους σε έξι διαφορετικές ενότητες: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum, και ένα ειδικό τμήμα All Juries.
Το Golden Drum περιλαμβάνεται στο WARC Creative Rankings και από φέτος θα περιλαμβάνεται και στην The Drum World Creative Rankings.
Διαβάστε περισσότερα για τον διαγωνισμό Golden Drum εδώ.