To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάπτυξη 5,2% για την Omnicom

Ανάπτυξη 5,2%  για την Omnicom
Με συνεισφορές στις μεγαλύτερες αγορές και τους κλάδους της, η Omnicom ανέφερε αύξηση 5,2% οργανικών εσόδων (188,3 εκατομμύρια δολάρια) το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023.
Τα συνολικά αναφερόμενα έσοδα για την περίοδο αυξήθηκαν 243,9 εκατομμύρια δολάρια, ή 6,8%, σε σχεδόν 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα από εξαγορές αυξήθηκαν κατά 93 εκατομμύρια δολάρια (2,6%) και προηγήθηκαν κυρίως από την αγορά της Flywheel Digital στην αρχή του έτους. Η οργανική ανάπτυξη ανά περιοχή περιελάμβανε 6,3% για τις ΗΠΑ, 4,5% για την Ευρώπη, 6,9% για το Ηνωμένο Βασίλειο, 24,5% για τη Λατινική Αμερική και 8,0% για τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, εν μέρει αντισταθμίστηκε από πτώση 0,1% για την Ασία και τον Ειρηνικό 8,3 % για την Υπόλοιπη Βόρεια Αμερική (κυρίως τον Καναδά).
 Η διαφήμιση και τα media, στα οποία περιλαμβάνονται τα διαφημιστικά agencies και τα media agencies της εταιρείας, σημείωσαν οργανική ανάπτυξη 7,8%. Ο διευθύνων σύμβουλος John Wren αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω, αλλά ανέφερε ότι το «μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης» προήλθε από την πλευρά των media, ενώ συλλογικά οι δημιουργικές εταιρείες σημείωσαν επίσης κάποια ανάπτυξη.
Τέλος, το Experiential αυξήθηκε κατά 17,6%, ενισχυμένο σημαντικά από έργα που σχετίζονται με τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι. Το Precision Marketing σημείωσε άνοδο 1,4%. Η εταιρεία διατηρεί την πρόβλεψή της για οργανική ανάπτυξη για ολόκληρο το έτος μεταξύ 4% και 5%.