To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάπτυξη για την επικοινωνία το 2010

Ανάπτυξη για την επικοινωνία το 2010

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της πανευρωπαϊκής έρευνας που πραγματοποίησε η European Association of Communications Agencies (EACA). Βασισμένη σε απαντήσεις από τα 31 National Association μέλη της, η μελέτη της EACA καλύπτει τρία βασικά θέματα: το επιχειρηματικό βαρόμετρο του 2009, τις αλλαγές στη συμπεριφορά του πελάτη και τις προοπτικές ανάπτυξης μέσα στο 2010. Συνολικά, το 2009 ήταν μια απογοητευτική χρονιά, καθώς το 71% των ερωτηθέντων παρουσίασαν πτώση στα αποτελέσματα, το 23% κινήθηκαν στο μέσο όρο και μόλις το 6% (Κύπρος, Ελβετία) παρουσίασαν βελτίωση. Αναφορικά με τις βασικές απαιτήσεις των πελατών, κυριαρχούν δυο τάσεις σε ποσοστό 100%: «περισσότερες υπηρεσίες για το συμφωνηθέν ποσό» και «μικρότερη χρέωση για την ίδια δουλειά», ενώ ακολουθεί η τάση για «έξτρα δωρεάν υπηρεσίες» σε ποσοστό 89,7%. Σχετικά με την τρέχουσα χρονιά, το κλίμα είναι καλύτερο, με το 40% να προβλέπουν σταθερότητα στο επιχειρηματικό περιβάλλον, ενώ οι εκτιμήσεις για ανάπτυξη ποικίλλουν (από το 15% μέχρι το… -25%).
Μεγάλος «χαμένος» της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί είναι τα mass media, με το 54% των συμμετεχόντων να περιμένουν καθοδική πορεία μέσα στο 2010.

TAGS: Global News