To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αποχωρεί ο David Lubars από την διαφήμιση

Αποχωρεί ο David Lubars από την διαφήμιση
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο David Lubars έχει επιβλέψει διαφημιστικό έργο για επωνυμίες όπως οι HBO, AT&T, P&G, Snickers, Lowes και άλλες. Το 2001, ο David Lubars ηγήθηκε μιας από τις πιο σημαίνουσες διαφημιστικές καμπάνιες αυτού του αιώνα.
Το «The Hire» της BMW Films, μια σειρά ταινιών μικρού μήκους που κυκλοφόρησαν το 2001 , με πρωταγωνιστή τον Κλάιβ Όουεν, και τους Madonna, James Brown, Don Cheadle και Gary Oldman. Ο Lubars άλλαξε την αντίληψη για το τι είναι διαφήμιση-ενώ αύξησε επίσης τις πωλήσεις της BMW κατά 17%. Αφού εργάστηκε στη διαφήμιση για 43 χρόνια, ο 65χρονος δηλώνει ότι ήρθε η ώρα να ''επιβραδύνει''. Όταν ο Lubars εντάχθηκε στην BBDO το 2004, η βιομηχανία διαφημίσεων βρισκόταν ακόμα στη δίνη του να συμβιβαστεί με την πρώτη ψηφιακή επανάσταση.
Ο Lubars αναφέρει: «Τα μέσα μπορεί να είναι πιο κατακερματισμένα από ποτέ, τα εργαλεία και οι πλατφόρμες να εξελίσσονται συνεχώς, αλλά η επιδίωξη μιας ''μεγάλης ιδέας'' εξακολουθεί να είναι τόσο επίκαιρη όσο ποτέ. Ο απώτερος στόχος είναι να παντρευτείς το κοινό σου. Να εμπιστεύεστε ο ένας τον άλλον, να περνάτε τη ζωή σας μαζί, να κάνετε πράγματα ο ένας για τον άλλον. Αυτό κάνουν οι μεγάλες μάρκες. Και μετά να διατηρείτε τη σχέση φρέσκια με νέα ενδιαφέροντα. Αυτή η διαχρονικότητα είναι και η ''μεγάλη ιδέα''».