To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Applebee’s: Δημιουργικό spec στις Ηνωμένες Πολιτείες

Applebee’s: Δημιουργικό spec στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η παρατεταμένη κάμψη πωλήσεων, οδηγεί την αμερικάνικη αλυσίδα εστιατορίων Applebee's σε αναζήτηση νέας δημιουργικής εταιρείας κι αφού η συνεργασία της με την Barkley δεν έχει συμπληρώσει ακόμα ένα χρόνο.

Οι αλλαγές στην ηγεσία και οι νέες διαφημιστικές κι επικοινωνιακές συνεργασίες, δεν έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της μεγαλύτερης casual dining αλυσίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, με 1.900, περίπου εστιατόρια.

"Μπορεί η Barkley να άφησε τα δημιουργικά της διαπιστευτήρια, ωστόσο εμείς πιστεύουμε πως η στιγμή είναι κατάλληλη για μια δημιουργική μετατόπιση, με δεδομένο το τοπίο που διαμορφώνεται στο πεδίο των εστιατορίων" ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση των Applebee's, που λειτουργούν υπό την ιδιοκτησία της DineEquity. Η αλυσίδα έχει ήδη επιλέξει εταιρεία συμβούλων για να την καθοδηγήσει στη διαδικασία αναθεώρησης, ενώ η συνεργασία της με τη Barkley έχει ισχύ ως το τέλος Μαρτίου του 2017.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα η chairman και CEO της μητρικής DineEquity, Julia Stewart, η Applebee's χρειάζεται να ενισχύσει την αξία της πρότασής της και αυτός είναι ένας από τους λόγους που αποφασίστηκε το "διαζύγιο" με τη Barkley.

Η συνεργασία των δυο πλευρών είχε ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2015, ενώ προηγουμένως συνεργαζόταν δημιουργικά με την CP&B της MDC Partners.  
TAGS: Applebee's