To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AR Διαφήμιση: Ενισχύει το συναισθηματικό engagement

AR Διαφήμιση: Ενισχύει το συναισθηματικό engagement
Σύμφωνα με νέα έρευνα, οι διαφημιστικές εμπειρίες αυξημένης πραγματικότητας (Augmented reality, AR) προσελκύουν μεγαλύτερη προσοχή, σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφημιστική εμπειρία, που έχει αυξομειώσεις με την πάροδο του χρόνου.
Το ότι η έρευνα της εφαρμογής Snapchat καταλήγει σε ένα τέτοιο συμπέρασμα, δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά το ότι η μελέτη της νευροεπιστήμης διαπιστώνει ότι όχι μόνο το AR προσφέρει μια καθηλωτική εμπειρία σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά προβλέπει τη δράση και τη μνήμη του καταναλωτή με ακρίβεια 83%, είναι αξιοσημείωτο.
Συγκεκριμένα, τα βασικά ευρήματα της έρευνας αναφέρουν ότι: Πρώτον, ένας δείκτης που βασίζεται στη μέτρηση της μεταβλητότητας του καρδιακού παλμού των συμμετεχόντων κατά την παρακολούθηση περιεχομένου διαφημίσεων AR, εμφανίζει μέσο όρο βαθμολογίας υψηλότερο από τα κριτήρια αναφοράς του κλάδου για την κατηγορία ψυχαγωγίας σε όλες τις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων. Δεύτερον, όταν οι άνθρωποι είναι πολύ «βυθισμένοι», δίνουν προσοχή, ασχολούνται συναισθηματικά και μεταδίδουν ενεργά πληροφορίες στη μνήμη. Τρίτον, ένα γράφημα παρακολούθησης καρδιακών παλμών έδειξε ότι κάθε δευτερόλεπτο έχει πολύ μεγαλύτερη επίδραση η AR διαφήμιση και παρέχει θετική κωδικοποίηση της μνήμης.
TAGS: Snapchat