Asda: Επανεξετάζει creative και media
Το σούπερ μάρκετ της Βρετανίας,
Asda, επανεξετάζει τους λογαριασμούς δημιουργικού και media,
με τη διαδικασία να αναμένεται να
ακολουθεί τις οδηγίες που ορίζονται στο Pitch Positive Pledge. Ο
λιανοπωλητής συνεργάζεται με τη
Havas London
στον δημιουργικό λογαριασμό
του τα τελευταία
τρία χρόνια, με
το agency να
έχει δημιουργήσει και τις δύο
τελευταίες χριστουγεννιάτικες καμπάνιες.
Η Havas επιβεβαίωσε ότι θα προσπαθήσει να διατηρήσει τον διαφημιστικό λογαριασμό. «Είμαστε απίστευτα περήφανοι για τον μεγάλο όγκο δουλειάς που έχουμε δημιουργήσει για την Asda από τότε που διοριστήκαμε το δημιουργικό agency της το 2021. Σεβόμαστε την απόφαση της Asda να ζητήσει επανεξέταση των προμηθευτών της, στην οποία θα συμμετέχουμε».
Η Spark Foundry είναι ο τρέχων συνεργάτης multimedia της Asda, αλλά δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει εάν θα κάνει repitching για το λογαριασμό. Το σούπερ μάρκετ είπε ότι η αναθεώρηση πραγματοποιήθηκε ως άμεση απάντηση στις ανάγκες των πελατών του, οι οποίες «συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν». Η Asda ονομασε επίσης πρόσφατα την Born Social ως το νεότερο social media agency μετά μια ανταγωνιστική διαδικασία.
Η Havas επιβεβαίωσε ότι θα προσπαθήσει να διατηρήσει τον διαφημιστικό λογαριασμό. «Είμαστε απίστευτα περήφανοι για τον μεγάλο όγκο δουλειάς που έχουμε δημιουργήσει για την Asda από τότε που διοριστήκαμε το δημιουργικό agency της το 2021. Σεβόμαστε την απόφαση της Asda να ζητήσει επανεξέταση των προμηθευτών της, στην οποία θα συμμετέχουμε».
Η Spark Foundry είναι ο τρέχων συνεργάτης multimedia της Asda, αλλά δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει εάν θα κάνει repitching για το λογαριασμό. Το σούπερ μάρκετ είπε ότι η αναθεώρηση πραγματοποιήθηκε ως άμεση απάντηση στις ανάγκες των πελατών του, οι οποίες «συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν». Η Asda ονομασε επίσης πρόσφατα την Born Social ως το νεότερο social media agency μετά μια ανταγωνιστική διαδικασία.