Aston Martin: Παγκόσμιο rebranding για το brand

Η Aston Martin προχωρά σε ένα παγκόσμιο rebranding με την
καμπάνια «Intesity.Driven» και ένα αισθητά τροποποιημένο λογότυπο. Ο Executive Vice-President και Chief Creative Officer Marek
Reichman δήλωσε ότι το brand έκανε αγώνα για να δείξει ότι είναι
κάτι πολύ περισσότερο από μια μάρκα
για «Βρετανούς και Τζέιμς Μποντ».
Η στρατηγική επανατοποθέτησης έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση της Aston Martin για περισσότερο από μία δεκαετία. Το project ήταν υπό την εποπτεία του νέου Executive Chairman Lawrence Stroll, ο οποίος είχε το όραμα να εμφυσήσει πάθος στα αυτοκίνητα και να διαφοροποιήσει τη σειρά των προϊόντων.
Το εμβληματικό φτερωτό λογότυπο της Aston Martin επανασχεδιάστηκε από κοσμηματοπωλείο του Μπέρμιγχαμ σε συνεργασία με το γραφίστα Peter Saville. Μαζί με το βελτιωμένο λογότυπό της, η Aston Martin άλλαξε και τη γραμματοσειρά αλλά και το tone of voice στη νέα καμπάνια.
Η στρατηγική επανατοποθέτησης έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση της Aston Martin για περισσότερο από μία δεκαετία. Το project ήταν υπό την εποπτεία του νέου Executive Chairman Lawrence Stroll, ο οποίος είχε το όραμα να εμφυσήσει πάθος στα αυτοκίνητα και να διαφοροποιήσει τη σειρά των προϊόντων.
Το εμβληματικό φτερωτό λογότυπο της Aston Martin επανασχεδιάστηκε από κοσμηματοπωλείο του Μπέρμιγχαμ σε συνεργασία με το γραφίστα Peter Saville. Μαζί με το βελτιωμένο λογότυπό της, η Aston Martin άλλαξε και τη γραμματοσειρά αλλά και το tone of voice στη νέα καμπάνια.