AT&T: Νέα διαφημιστική κοινοπραξία με AppNexus

Η AT&T λάνσαρε μια διαφημιστική κοινοπραξία, σε συνεργασία με την AppNexus, την ψηφιακή πλατφόρμα που απέκτησε από τον WPP νωρίτερα μέσα στο έτος.
Η νέα οντότητα, με την επωνυμία Xandr, θα συγκεντρώσει τις υπάρχουσες διαφημιστικές και analytics επιχειρήσεις της AT&T κάτω από μια ενιαία στέγη. Ο Brian Lesser, πρώην chief executive της AT&T Advertising & Analytics, θα "τρέξει" την Xandr.
"Η Xandr είναι ένα όνομα που αντλεί έμπνευση από την πλούσια ιστορία της AT&T, συμπεριλαμβανομένου του founder Alexander Graham Bell, ενώ οραματίζεται τρόπους για να καινοτομήσει και να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις που φέρνει το μέλλον της διαφήμισης", δήλωσε ο Lesser. "Στόχος μας είναι να δώσουμε σημασία στη διαφήμιση και να συνδέσουμε τους ανθρώπους με τα εμπορικά σήματα και το περιεχόμενο που μας ενδιαφέρουν".
Η κοινοπραξία χαρακτηρίζεται από τα "τέσσερα βασικά πλεονεκτήματα" της AT&T, τα οποία περιλαμβάνουν data, premium περιεχόμενο, προηγμένη τεχνολογία διαφήμισης και διανομή σε περισσότερες από 170 εκατομμύρια direct-to-consumer σχέσεις, μέσω wireless, video και broadband.
Επιπλέον, προωθεί την "εξατομίκευση" ως USP της εταιρείας, με δέσμευση "στο ανθρώπινο στοιχείο της διαφήμισης".
Η νέα οντότητα, με την επωνυμία Xandr, θα συγκεντρώσει τις υπάρχουσες διαφημιστικές και analytics επιχειρήσεις της AT&T κάτω από μια ενιαία στέγη. Ο Brian Lesser, πρώην chief executive της AT&T Advertising & Analytics, θα "τρέξει" την Xandr.
"Η Xandr είναι ένα όνομα που αντλεί έμπνευση από την πλούσια ιστορία της AT&T, συμπεριλαμβανομένου του founder Alexander Graham Bell, ενώ οραματίζεται τρόπους για να καινοτομήσει και να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις που φέρνει το μέλλον της διαφήμισης", δήλωσε ο Lesser. "Στόχος μας είναι να δώσουμε σημασία στη διαφήμιση και να συνδέσουμε τους ανθρώπους με τα εμπορικά σήματα και το περιεχόμενο που μας ενδιαφέρουν".
Η κοινοπραξία χαρακτηρίζεται από τα "τέσσερα βασικά πλεονεκτήματα" της AT&T, τα οποία περιλαμβάνουν data, premium περιεχόμενο, προηγμένη τεχνολογία διαφήμισης και διανομή σε περισσότερες από 170 εκατομμύρια direct-to-consumer σχέσεις, μέσω wireless, video και broadband.
Επιπλέον, προωθεί την "εξατομίκευση" ως USP της εταιρείας, με δέσμευση "στο ανθρώπινο στοιχείο της διαφήμισης".