To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bacardi: Νέες global creative αναθέσεις

Bacardi: Νέες global creative αναθέσεις
Η Bacardi επέλεξε την BBH του Publicis Groupe ως τον παγκόσμιο δημιουργικό της συνεργάτη για το Bacardi Rum, ενώ η Mother αναλαμβάνει τη δημιουργική στρατηγική για το Bombay Sapphire, σύμφωνα με το Ad Age. Το brand St. Germain αναθέτει στην NCA London, της Ogilvy του ομίλου WPP ενώ τα brands Dewar’s και Martini δεν περιλήφθηκαν στο spec και -σύμφωνα με εκπρόσωπο της Bacardi- θα συνεχίσουν χωρίς επίσημο δημιουργικό συνεργάτη.

Μέχρι πρόσφατα, τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της Bacardi διαχειριζόταν η BBDO του Omnicom Group, από το 2015. Δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν συμμετείχε στο review ούτε έχει προβεί μέχρι στιγμής σε κάποια δήλωση. Ωστόσο, η Bacardi επιβεβαίωσε επίσημα τη λήξη της συνεργασίας της με την BBDO.

«Στην Bacardi δεσμευόμαστε στη δημιουργική αριστεία σε ολόκληρο το portfolio μας. Οι συνεργασίες με τη NCA London και την Mother σηματοδοτούν ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη δημιουργική μας πορεία», δήλωσε ο Ned Duggan, Chief Marketing Officer της Bacardi. Ο Duggan υπογράμμισε πως και οι δύο νέοι συνεργάτες φέρνουν μια τολμηρή και φρέσκια οπτική, απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το όραμα της Bacardi για τα ξεχωριστά της brands. Η BBH ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο δημιουργικό οικοσύστημα της Bacardi, αφού ήδη από πέρυσι είχε αναλάβει τα Grey Goose και Patron.
TAGS: Bacardi