Back-to-school 2022: Τα στρατηγικά βήματα του marketing για επιτυχημένες καμπάνιες

Οι retailers «τρέχουν» ήδη τις back to school καμπάνιες αλλά τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για να εμβαθύνουν στα δεδομένα των καμπανιών τους προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Παρακάτω αναφέρονται οι στρατηγικές στο marketing που θα οδηγησούν σε επιτυχημένες καμπάνιες και στην μέγιστη ROAS επένδυση.
1. Κατανοήστε τις ευκαιρίες της αγοράς
Για διαφημιζόμενους με ποικίλα χαρτοφυλάκια προϊόντων ή επαγγελματίες του μάρκετινγκ που ανταγωνίζονται για τα brands, το να γνωρίζουν ποια είδη προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ισχυρών καμπανιών που ωθούν τους χρήστες να αναπτύξουν το engagement και να προχωρήσουν σε αγορά. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Skimlinks από τη σχολική σεζόν του 2021 και τις τάσεις μέχρι στιγμής το 2022, είδη ένδυσης και ηλεκτρονικών ειδών από brands όπως John Lewis & Partners, Marks & Spencer, Aldi, Microsoft και Lenovo αποδεικνύονται για άλλη μια φορά δημοφιλή. Φέτος, πρέπει οι retailers να λάβουν υπόψη ότι οι μαθητές επιστρέφουν πλήρως στις φυσικές τάξεις και αρχίζουν να αναζητούν αντικείμενα που μπορεί να μην χρειάζονταν στις εικονικές τάξεις. Τα δεδομένα από το καλοκαίρι δείχνουν ότι ο beauty retailer Escentual και το brand ρούχων Hype έχουν εξαιρετική απόδοση στην Βρετανία, καθώς η αυτοπαρουσίαση στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο αποκτά νέα σημασία.
2. Ερευνήστε βασικά θέματα ενδιαφέροντος των καταναλωτών
Το back-to-school marketing μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή διαδικασία, αλλά τα ενδιαφέροντα των καταναλωτών αλλάζουν τακτικά, επηρεαζόμενα από τα παγκόσμια γεγονότα, τις κοινωνικές τάσεις και τις προσωπικές συνθήκες. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι ακριβώς θέλουν αναζητούν και διαβάζουν οι άνθρωποι τώρα στην κατηγορία εκπαίδευσης και να αναφέρετε αυτά τα θέματα στις καμπάνιες σας.
Η αξιοποίηση των τρεχουσών τάσεων του αναγνωστικού κοινού δημιουργεί ένα θετικό αποτέλεσμα για τις καμπάνιες, βελτιώνοντας την Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS). Με τη βοήθεια αλγορίθμων στόχευσης με βάση τα συμφραζόμενα, οι σχετικές διαφημίσεις θα πρέπει να εμφανίζονται μαζί με το σχετικό περιεχόμενο αναζήτησης, προσεγγίζοντας το κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή, όταν είναι έτοιμο να αλληλεπιδράσει με την καμπάνια σας.
3. Διαφοροποιήστε τις δαπάνες διαφήμισης για να προσεγγίσετε πελάτες από διάφορα κανάλια
Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό για την προσοχή των καταναλωτών μέσα από μια ποικιλία μέσων και πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε πελάτες σε κλίμακα και να αυξήσετε την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) είναι να διαφοροποιήσετε τις δαπάνες διαφήμισης.
Η διαφοροποίηση των πλατφορμών στις οποίες «τρέχετε» τις καμπάνιες σας είναι απαραίτητη και μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο. Μόλις τεστάρετε τις καμπάνιες σας, εξερευνήστε τα κανάλια που έχουν την καλύτερη απόδοση και ανακατανείμετε τις διαφημιστικές δαπάνες αναλόγως.
Σκεφτείτε επίσης το γενικότερο πλαίσιο. Μπορεί να θέλετε να στοχεύσετε για παράδειγμα χρήστες με περιεχόμενο σχετικά με την ανατροφή των παιδιών, τον τρόπο ζωής ή την εκπαίδευση, παρουσιάζοντας τις διαφημίσεις σας σε ένα σχετικό περιβάλλον. Παρακολουθήστε σε ποιο περιεχόμενο έχει καλή απόδοση η καμπάνια σας και χρησιμοποιήστε αυτή την πληροφορία για να καθοδηγήσετε τη στρατηγική σας.
4. Φτιάξτε μια δημιουργική στρατηγική βάσει δεδομένων
Ακολουθήστε μια επιστημονική προσέγγιση για τα δημιουργικά σας, τις εικόνες και τις σελίδες σας. Για να ξεκινήσετε, χρησιμοποιήστε εργαλεία που υποστηρίζονται από δεδομένα, όπως το Google Keyword Planner για να δημιουργήσετε μια ποικιλία διαφημίσεων.
Αναφέρετε θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό σας απευθείας στους τίτλους και τις σελίδες. Έχοντας υπόψη ότι οι καταναλωτές, ειδικά οι γονείς, είναι πιο ευαίσθητοι στο κόστος φέτος, δώστε έμφαση στην αξία, την ποιότητα και το χαμηλό κόστος στα δημιουργικά σας.
Για παράδειγμα, οι διαφημιστές βλέπουν αύξηση της αναλογίας των κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων (CTR) κατά 22% όταν χρησιμοποιούνται εικόνες χωρίς κείμενο στις καμπάνιες και λέξεις-κλειδιά που έχουν σημαντικό αποτέλεσμα.
5. Βελτιστοποιήστε τη στόχευσή σας
Διαφορετικά κοινά έχουν διαφορετικά πρότυπα συμπεριφοράς. Το να γνωρίζετε πού και πότε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους θα σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή του κατάλληλου ατόμου τη σωστή στιγμή, αυξάνοντας την Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS). Κατά τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής στόχευσης, λάβετε υπόψη τις ακόλουθες παραμέτρους για την καμπάνια σας:
Τύπος συσκευής: Μάθετε ποιος τύπος συσκευής κινητό ή επιτραπέζιος υπολογιστής αποδίδει καλύτερα σε σχέση με τους στόχους της καμπάνιας σας. Είναι πιθανό ένας τύπος συσκευής να είναι πιο κατάλληλος για την αναγνωρισιμότητα του brand σας, ενώ ένας άλλος να οδηγεί περισσότερους δυνητικούς πελάτες στο αποτέλεσμα που θέλετε. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Taboola, οι back to school καμπάνιες στη Βρετανία θα πρέπει να «τρέχουν» στοχεύοντας σε χρήστες tablet.
Ώρα της ημέρας και ημέρα της εβδομάδας: Το κοινό σας ψάχνει για προμήθειες για το σχολείο τα απογεύματα της Κυριακής ή τα βράδια στα μέσα της εβδομάδας; Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των ημερών της εβδομάδας και της ώρας της ημέρας, επομένως δοκιμάστε και βελτιστοποιήστε τις καμπάνιες καθώς θα αναζητάτε την κατάλληλη στιγμή για την προβολή της. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι Πέμπτες και οι Παρασκευές προσφέρουν αυτήν τη στιγμή τη μεγαλύτερη ευκαιρία για τις σχολικές αγορές στη Βρετανία.
6. Μάθετε από τις ήδη επιτυχημένες καμπάνιες
Ανατρέξτε στις επιτυχημένες καμπάνιες που έχετε πραγματοποιήσει εσείς ή οι ανταγωνιστές σας τα προηγούμενα χρόνια. Εστιάστε στην στρατηγική τους και στον τρόπο που προσεγγίζουν το κοινό και επαναπροσδιορίστε την δική σας στρατηγική βάση με τα δεδομένα που επικρατούν τώρα στην αγορά και στον ανταγωνισμό. Δοκιμάστε διαφορετικές στρατηγικές, διαφημιστικά κείμενα και κανάλια επικοινωννίας για να εντοπίσετε αυτά που οδηγούν σε υψηλή απόδοση διαφημιστικής επένδυσης