Baileys: Στη VML London ο ψηφιακός λογαριασμός

Το διάσημο brand liquer της Diageo, Baileys, προχώρησε στην πρόσληψη της VML London για τον χειρισμό του παγκόσμιου digital λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP, θα ηγηθεί της ανάπτυξης των παγκόσμιων digital καμπανιών της μάρκας, ενώ προηγουμένως η παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα, Mother, ήταν εκείνη που χειριζόταν μέρος της δουλειάς στο ψηφιακό πεδίο.
Η συγκεκριμένη αναθεώρηση ξεκίνησε από το Baileys τον Φεβρουάριο, καθώς η μάρκα επιθυμούσε μια αποκλειστική συνεργασία με εταιρεία, που θα διέθετε καλύτερη τεχνογνωσία στο κομμάτι του data-driven και social-media marketing.
Στο μεταξύ, το brand βρίσκεται "στην καλύτερη δυνατή κατάσταση", σύμφωνα με τη Diageo, έχοντας ανακοινώσει ανάπτυξη 5% σε παγκόσμια κλίμακα την περσινή χρονιά. Η Diageo επιβεβαίωσε επίσημα την πρόσληψη της VML, ενώ ο Jon Sharpe, chief executive Europe της VML, ανέφερε σχετικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την εξέλιξη και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα της Diageo, για ένα από τα πιο αγαπημένα spirits στον κόσμο".
Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP, θα ηγηθεί της ανάπτυξης των παγκόσμιων digital καμπανιών της μάρκας, ενώ προηγουμένως η παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα, Mother, ήταν εκείνη που χειριζόταν μέρος της δουλειάς στο ψηφιακό πεδίο.
Η συγκεκριμένη αναθεώρηση ξεκίνησε από το Baileys τον Φεβρουάριο, καθώς η μάρκα επιθυμούσε μια αποκλειστική συνεργασία με εταιρεία, που θα διέθετε καλύτερη τεχνογνωσία στο κομμάτι του data-driven και social-media marketing.
Στο μεταξύ, το brand βρίσκεται "στην καλύτερη δυνατή κατάσταση", σύμφωνα με τη Diageo, έχοντας ανακοινώσει ανάπτυξη 5% σε παγκόσμια κλίμακα την περσινή χρονιά. Η Diageo επιβεβαίωσε επίσημα την πρόσληψη της VML, ενώ ο Jon Sharpe, chief executive Europe της VML, ανέφερε σχετικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την εξέλιξη και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα της Diageo, για ένα από τα πιο αγαπημένα spirits στον κόσμο".