To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bang & Olufsen: Στη ''The Or'' με global καμπάνια

Bang & Olufsen: Στη ''The Or'' με global καμπάνια
Η Bang & Olufsen επέλεξε τη The Or της Mother Family ως το νέο της δημιουργικό agency, μετά από σχετικό spec. Στο πλαίσιο της νέας της αποστολής, η The Or θα ηγηθεί μιας εξειδικευμένης ομάδας από όλη τη Mother Family για την ανάπτυξη μιας παγκόσμιας καμπάνιας για τα εκατό χρόνια της σουηδικής εταιρείας, η οποία αναμένεται να είναι και η «πιο φιλόδοξη μέχρι σήμερα». Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο θα γίνει πλέον επίσημο agency της Bang & Olufsen, η οποία επιδίωξε να ανανεώσει την εικόνα της και να στοχεύσει στην Gen Z με την καμπάνια «Δείτε τον εαυτό σας στον ήχο» το 2023.

«Η Bang & Olufsen ιδρύθηκε με μια ακλόνητη θέληση να δημιουργεί μόνο το καλύτερο - μια αποστολή που μας καθορίζει σχεδόν έναν αιώνα αργότερα. Αυτή η καμπάνια σηματοδοτεί μια καθοριστική στιγμή στο ταξίδι μας - όχι απλώς έναν εορτασμό της κληρονομιάς μας, αλλά μια τολμηρή έκφραση του πού οδεύουμε», δήλωσε η Jo Crawford, αντιπρόεδρος και CMO της Bang & Olufsen. «Η The Or αποτύπωσε αυτή τη φιλοδοξία με σπάνια σαφήνεια, βοηθώντας μας να ζωντανέψουμε τόσο το πνεύμα του παρελθόντος όσο και την υπόσχεση του μέλλοντος», πρόσθεσε.

Ο Paul Salomao, διευθύνων σύμβουλος της The Or, επεσήμανε: «Η Bang & Olufsen βρίσκεται στην κορυφή του παιχνιδιού της όσον αφορά τα υψηλής ποιότητας, άψογα σχεδιασμένα προϊόντα. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που γινόμαστε μέρος του πραγματικά αξιοσημείωτου και σεβαστού ταξιδιού αυτής της μάρκας, συνεχίζοντας αυτήν την κληρονομιά απαράμιλλης ποιότητας».