To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Barclaycard: Αναθεωρεί τον δημιουργικό λογαριασμό

Barclaycard: Αναθεωρεί τον δημιουργικό λογαριασμό
Η Barclaycard προχωρά σε αναθεώρηση του δημιουργικού της λογαριασμού, προκαλώντας συναγερμό στις τάξεις της βασικής συνεργάτιδας Iris.

Η αναθεώρηση ακολουθεί την αναδιάρθρωση που πραγματοποιήθηκε στις τάξεις της εταιρείας οικονομικών υπηρεσιών και βρήκε την chief marketing officer Katherine Whitton να αποχωρεί έπειτα από 8 χρόνια και να αντικαθίσταται από τον Alex Naylor.

Επιπλέον, ακολουθεί την περσινή αναθεώρηση που πραγματοποίησε η μητρική Barclays στον παγκόσμιο media λογαριασμό. Υπεύθυνη για τον χειρισμό της τρέχουσας διαδικασίας είναι η Oystercatchers, ενώ δέκα εταιρείες έχουν προσκληθεί για παρουσιάσεις.

Σύμφωνα με τη Barclaycard, η αναθεώρηση λαμβάνει χώρα λόγω της "σημαντικής εξέλιξης" στη φύση των επικοινωνιών στο διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την προηγούμενη δημιουργική αναθεώρηση, πριν από μια δεκαετία.

Η Iris είχε προσληφθεί το 2009 για το direct marketing και ανέλαβε περισσότερες πρωτοβουλίες, όταν διακόπηκε η συνεργασία της Barclaycard με τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα BBH το 2015. Σημειώνεται πως η Barclaycard συνεργάζεται και με την AKQA.    
TAGS: Barclaycard