Bayer: Παγκόσμια media ανάθεση στην PHD
Bayer: Παγκόσμια media ανάθεση στην PHDΟ ιατροφαρμακευτικός κολοσσός Bayer προχώρησε στην πρόσληψη της PHD, που ανήκει στον όμιλο Omnicom, για την ανάθεση χειρισμού μιας σειράς εθνικών λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένου αυτού της μητρικής γερμανικής αγοράς και έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας παγκόσμιας αναθεώρησης.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική μεταστροφή για τις επιχειρήσεις της Bayer, η οποία νωρίτερα στην τρέχουσα δεκαετία είχε συγκεντρώσει τα παγκόσμια media, ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων, στον όμιλο WPP.
Σύμφωνα με όσα έχουν προκύψει, εννέα παγκόσμιες αγορές συμμετείχαν στην αναθεώρηση, με την PHD να αναλαμβάνει τις πέντε εξ αυτών (Αυστραλία και Γερμανία μεταξύ άλλων). Πηγές αναφέρουν πως η MediaCom του WPP ανέλαβε τον χειρισμό στις άλλες τέσσερις αγορές.
Το 2010 η Bayer είχε συμπτύξει το Media planning and Buying εκτός ΗΠΑ στη Group M, ενώ ένα χρόνο αργότερα, μετέφερε τα media των ΗΠΑ στη MediaCom από την Initiative.