To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Beiersdorf: Ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό σε Publicis και WPP

 Beiersdorf: Ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό σε Publicis και WPP
Στις Publicis Groupe και WPP ανέθεσε, σύμφωνα με την ιστοσελίδα thedrum.com, η Beiersdorf τον διαφημιστικό της λογαριασμό, μετά από spec που πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο ομίλων και στο οποίο συμμετείχαν, επίσης, η Omnicom και η Accenture Interactive.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στο Publicis Groupe ανατέθηκε ο λογαριασμός του μεγαλύτερου μέρους της σειράς Nivea, στην οποία ανήκουν προϊόντα τόσο ανδρικής όσο και γυναικείας περιποίησης. Από την άλλη μεριά, η WPP αναμένεται να εργαστεί για τα brands Eucerin και Hansaplast. Σημειώνεται πως, σύμφωνα πάντα με την ιστοσελίδα, η Publicis πρόκειται να δημιουργήσει ένα ειδικό business unit για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού, που θα φέρει την ονομασία One Touch, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από το brand vision για τη μάρκα Nivea.

To business unit αυτό θα εξυπηρετεί το λογαριασμό μέσω 8 διαφορετικών creative hubs, εκ των οποίων το ένα θα είναι στη Νέα Υόρκη. Η στρατηγική marketing θα καθορίζεται από τα κεντρικά της Nivea στο Αμβούργο και θα «τρέχει» σε 40 διαφορετικές αγορές. Η DraftFCB, που χειριζόταν εδώ και αρκετά χρόνια το λογαριασμό, αναμένεται να διατηρήσει την ευθύνη του μέχρι και το τέλος του έτους, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η εν λόγω εξέλιξη δεν επηρεάζει τις συνεργασίες που διατηρεί η Beiersdorf όσον αφορά το media planning & buying. Υπολογίζεται πως το 2018 η Beiersdorf επένδυσε περίπου 1,53 δισ. ευρώ για διαφήμιση και trade marketing.

TAGS: WPP, Beiersdorf