Beiersdorf: Διεθνής ανάθεση για media στο WPP Group

H WPP αναδείχθηκε νικήτρια στο
spec που «έτρεξε» η Beiersdorf με
αντικείμενο την κεντρική στρατηγική communications για τον
πολυεθνικό κολοσσό. Πρόκειται
για την κατάληξη σχετικού spec που
διήρκεσε τρεις
μήνες και στο τελικό στάδιο του
οποίου συμμετείχαν το Publicis
Groupe και το
WPP Group. Στο
αρχικό στάδιο
της διαδικασίας
έλαβε μέρος και
η Dentsu. Τον συγκεκριμένο λογαριασμό θα αναλάβει μια ομάδα
στελεχών από διάφορα agencies
του WPP Group, με την ομάδα της
Wavemaker να αναμένεται να αποτελεί το πυρήνα της.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η αμερικάνικη έκδοση του Campaign, η Beiersdorf θα συνεχίζει να συνεργάζεται με τις Wavemaker, OMD (Οmnicom) και Carat (Dentsu) όσον αφορά το media planning & buying σε περιφερειακές και τοπικές αγορές και για το συντονισμό των εκστρατειών σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η ανάθεση δεν επηρεάζει τη συνεργασία μας σε τοπικό επίπεδο με τα τρία media agencies με τα οποία συνεργαζόμαστε και τα οποία έχουν την ευθύνη για όλη την παρουσία στα media της Beiersdorf με βάση τις σχετικές συμφωνίες», ανέφερε εκπρόσωπος της πολυεθνικής.
Το WPP θα «τρέχει» τη στρατηγική επικοινωνίας από τα κεντρικά γραφεία της Beiersdorf στο Αμβούργο της Γερμανίας και θα έχει ευρύτερη εποπτεία του θέματος.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η αμερικάνικη έκδοση του Campaign, η Beiersdorf θα συνεχίζει να συνεργάζεται με τις Wavemaker, OMD (Οmnicom) και Carat (Dentsu) όσον αφορά το media planning & buying σε περιφερειακές και τοπικές αγορές και για το συντονισμό των εκστρατειών σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η ανάθεση δεν επηρεάζει τη συνεργασία μας σε τοπικό επίπεδο με τα τρία media agencies με τα οποία συνεργαζόμαστε και τα οποία έχουν την ευθύνη για όλη την παρουσία στα media της Beiersdorf με βάση τις σχετικές συμφωνίες», ανέφερε εκπρόσωπος της πολυεθνικής.
Το WPP θα «τρέχει» τη στρατηγική επικοινωνίας από τα κεντρικά γραφεία της Beiersdorf στο Αμβούργο της Γερμανίας και θα έχει ευρύτερη εποπτεία του θέματος.