To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Best Global Brands: Παρέμεινε στην κορυφή η Apple

Best Global Brands: Παρέμεινε στην κορυφή η Apple

Η Amazon, η Microsoft και το Spotify αποτελούν τα brands που αύξησαν σε μεγαλύτερο βαθμό το brand value της την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την νέα έκθεση 2020 Best Global Brands της Interbrand

Η Amazon αύξησε κατά 60% την αξία του brand της που πλέον ανέρχεται σε 201 δις δολάρια, κατορθώνοντας να ξεπεράσει την Google που πέρσι ήταν στην δεύτερη θέση της κατάταξης. Η αξία του brand της Microsoft αυξήθηκε κατά 53% στα 166 δις δολάρια, με την εταιρεία τεχνολογίας να ξεπερνά επίσης το Google που υποχώρησε κατά 1% στα 165 δις δολάρια.

Η Apple διατήρησε την θέση της στην κορυφή αυξάνοντας την αξία του brand της κατά 38% στα 323 δις δολάρια και αποτελώντας το πρώτο brand που κατορθώνει να ξεπεράσει τα 300 δις δολάρια.

Οι Samsung, Coca-Cola, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s και Disney συμπληρώνουν το top 10, αν και η αξία όλων αυτών των brands πλήν της Samsung, υποχώρησε.

Τα brands από τον χώρο της τεχνολογίας (Tech) και των media κυριάρχησαν στο top 10 των ταχύτερα αναπτυσσόμενων μαρκών της κατάταξης, με τις Amazon και Microsoft να βρίσκονται στην κορυφή και να τις ακολουθούν οι Spotify (70η θέση, άνοδος 52%), Netflix (41η θέση, άνοδος 41%) και Adobe (27η θέση, άνδος 41%).

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η αξία του brand του Facebook γνώρισε κάμψη. Συγκεκριμένα υποχώρησε κατά 12% στα 35.2 δις δολάρια, αν και κατόρθωσε να αναρριχηθεί μια θέση στην κατάταξη καθώς πλέον βρίσκεται στην 13η. Θα πρέπει, όμως, να σημειωθεί πως το όμοσταυλο Instagram βρέθηκε στην 19η θέση με brand value 26,1 δις δολάρια και αποτελεί το new entry με την υψηλότερη θέση στην κατάταξη. Όσον αφορά τους νεοεισερχόμενους, αναφορά θα πρέπει να γίνει επίσης σε YouTube (30η θέση) και Zoom (100η θέση)



TAGS: Interbrand