To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BMW και Mini στην «Τhe Engine

BMW και Mini  στην «Τhe Engine
Το BMW Group αποφάσισε να αναθέσει τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό marketing για τα brands BMW και Mini σε μια ομάδα με επικεφαλής την MediaMonks της S4 Capital του Sir Martin Sorrell.

Συγκεκριμένα τρία agencies αναμένεται να αποτελούν μια ειδική οντότητα που θα φέρει την ονομασία The Engine και θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην επικοινωνιακή υποστήριξη των BMW και Mini.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η BMW η MediaMonks θα είναι «στην καρδιά» της νέας δομής αναλαμβάνοντας το δημιουργικό και το production μαζί με την γερμανική Service Plan που θα είναι υπεύθυνη για τεχνολογικά και data-driven στοιχεία και την εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία Berylls Strategy Advisors, που θα καταπιαστεί με το ζήτημα του επιχειρηματικού μετασχηματισμού.

Εκτιμάται πως BMW και Mini συνεργάζονταν με δεκάδες agencies στην Ευρώπη και με την κίνηση αυτή θα ενοποιήσει αυτές τις σχέσεις σε τρεις κύριους παίχτες.

Η The Engine αναλαμβάνει πλέον και τις 26 ευρωπαικές αγορές του BMW Group με την ανάθεση αυτή να αποτελεί την κατάληξη σχετικού spec που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με το γερμανικό ειδησεογραφικό site HorizonT στην διαδικασία συμμετείχαν επίσης οι Accenture, Dentsu Aegis Network και Interpublic
TAGS: MINI, BMW, MediaMonks