BMW: Στη GS&P το δημιουργικό στις Ηνωμένες Πολιτείες

Η BMW κατέληξε στην επιλογή της Goodby, Silverstein & Partners για την ανάθεση χειρισμού του δημιουργικού λογαριασμού των Ηνωμένων Πολιτειών έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
Πέρα από το brand creative, η εταιρεία θα χειριστεί περιφερειακή δουλειά και projects για τους dealers. Οι άλλοι τέσσερις φιναλίστ που διεκδίκησαν τον λογαριασμό, ήταν οι Wieden+Kennedy, Droga5, Anomaly και Hill Holliday.
"Η Goodby, Silverstein & Partners είναι γνωστή για τις εξαιρετικές δημιουργικές της δυνατότητες, καθώς και για την ικανότητα να αγγίζει εκατομμύρια πελάτες με τον μοναδικό τρόπο που απευθύνεται σε αυτούς" ανέφερε μεταξύ άλλων ο vp του marketing της BMW στη Βόρεια Αμερική, Trudy Hardy.
Η GS&P έχει συμπεριλάβει αρκετά κορυφαία brands αυτοκινήτου στο πελατειακό της ρόστερ, όπως αυτά των Porsche, Hyundai, Saturn, Chevrolet, Chrysler και RAM Trucks. Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη νίκη της για το 2018, καθώς στα τέλη του 2017 είχε αναλάβει δουλειές για τις NFL Network, Liberty Mutual και PepsiCo. Σημειώνεται πως η δημιουργική συνεργασία που διατηρεί η BMW με την KBS, ολοκληρώνεται τυπικά τον Ιούνιο.
Σύμφωνα με την Kantar Media, η BMW ξόδεψε 275 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016.
Πέρα από το brand creative, η εταιρεία θα χειριστεί περιφερειακή δουλειά και projects για τους dealers. Οι άλλοι τέσσερις φιναλίστ που διεκδίκησαν τον λογαριασμό, ήταν οι Wieden+Kennedy, Droga5, Anomaly και Hill Holliday.
"Η Goodby, Silverstein & Partners είναι γνωστή για τις εξαιρετικές δημιουργικές της δυνατότητες, καθώς και για την ικανότητα να αγγίζει εκατομμύρια πελάτες με τον μοναδικό τρόπο που απευθύνεται σε αυτούς" ανέφερε μεταξύ άλλων ο vp του marketing της BMW στη Βόρεια Αμερική, Trudy Hardy.
Η GS&P έχει συμπεριλάβει αρκετά κορυφαία brands αυτοκινήτου στο πελατειακό της ρόστερ, όπως αυτά των Porsche, Hyundai, Saturn, Chevrolet, Chrysler και RAM Trucks. Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη νίκη της για το 2018, καθώς στα τέλη του 2017 είχε αναλάβει δουλειές για τις NFL Network, Liberty Mutual και PepsiCo. Σημειώνεται πως η δημιουργική συνεργασία που διατηρεί η BMW με την KBS, ολοκληρώνεται τυπικά τον Ιούνιο.
Σύμφωνα με την Kantar Media, η BMW ξόδεψε 275 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016.