BMW: Στην Omnicom τα media στην Αμερική

Η BMW της Βόρειας Αμερικής ανέθεσε το media planning and buying
business στην Omnicom για όλη την περιοχή της Αμερικής. Για πρώτη
φορά, η BMW της Βόρειας Αμερικής ενοποιεί τις media planning
and buying δραστηριότητες για τις BMW, MINI και BMW
Motorrad στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά και της Λατινικής
Αμερικής.
Η εταιρεία έχει υπογράψει πενταετές συμβόλαιο που ξεκινά την 1η Ιανουαρίου 2024. Η Omnicom θα δημιουργήσει ένα νέο bespoke unit υπό την Critical Mass, για να ηγηθεί του media planning and buying business για τις μάρκες BMW, MINI και BMW Motorrad στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική. Η BMW επέλεξε την Ebiquity για να ηγηθεί της διαδικασίας της πλήρους αναθεώρησης των agencies της στα τέλη του περασμένου έτους.
Η εταιρεία έχει υπογράψει πενταετές συμβόλαιο που ξεκινά την 1η Ιανουαρίου 2024. Η Omnicom θα δημιουργήσει ένα νέο bespoke unit υπό την Critical Mass, για να ηγηθεί του media planning and buying business για τις μάρκες BMW, MINI και BMW Motorrad στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική. Η BMW επέλεξε την Ebiquity για να ηγηθεί της διαδικασίας της πλήρους αναθεώρησης των agencies της στα τέλη του περασμένου έτους.