To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BrandZ: Η Αmazon σταθερά στην κορυφή

BrandZ: Η Αmazon σταθερά στην κορυφή
Συνεχής άνοδος για τα Kινεζικά brands

Η Amazon και η Apple είναι τα πιο πολύτιμα brands στον κόσμο, αλλά και τα κινεζικά brands καταλαμβάνουν πλέον ηγετικές θέσεις και ξεπερνούν τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά σύμφωνα με μια παγκόσμια κατάταξη από το BrandZ της Kantar. Η Amazon παραμένει το ισχυρότερο brand του κόσμου με εκτιμώμενη αξία στα 684 δισ. δολάρια, ενώ την ακολουθεί η Apple με αξία στα 612 δισ. δολάρια και η Google στα 458 δισ. δολάρια. Η μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία video games και social media, η Tencent, που αποτελεί και το ισχυρότερο brand της Κίνας, βρίσκεται στην 5η θέση της κατάταξης, ενώ η Alibaba στην 7η θέση.

«Τα κινεζικά brands προχωρούν αργά και σταθερά και έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες αξιοποιούν τις δικές τους τεχνολογικές εξελίξεις και αποδεικνύουν τις ικανότητές τους να υιοθετούν τις τάσεις που διαμορφώνουν την Κίνα και την παγκόσμια αγορά», ανέφερε ο Graham Staplehurst, διευθυντής παγκόσμιας στρατηγικής στην Kantar BrandZ.

Πέντε brands υπερδιπλασίασαν την αξία τους και ανάμεσά τους βρίσκονται τα Pinduoduo και Meituan, που αποτελούν κινεζικούς κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς επίσης και η κορυφαία κινεζική εταιρεία ποτών Moutai, το κινεζικό TikTok αλλά και η αμερικανική Tesla. Η Tesla,
αποτελεί το brand με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη και είναι πλέον η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία, με ανάπτυξη 275% και αξία 42,6 εκατ. δολάρια.
TAGS: Amazon