Burberry: Επανεκκίνησε το παγκόσμιο media review

Η Burberry επανεκκίνησε το παγκόσμιο review για το media
planning and buying, που είχε «παγώσει» για δύο χρόνια εξαιτίας
της πανδημίας. Σύμφωνα με το Campaign, το βρετανικό brand
μόδας πολυτελείας, το οποίο συνεργάζεται με την Dentsu από το
2013, έχει προχωρήσει σε briefing με
όλα τα agencies που θα συμμετείχαν
στη διαδικασία και πιο συγκεκριμένα
με την OMD, που χειρίζεται το λογαριασμό, τη Wavemaker του Group M και τη
Stagwell Group, με επικεφαλής εταιρεία
την Assembly.
Η αναθεώρηση όμως, την οποία συντονίζει η ID Comms, «πάγωσε» τον Μάρτιο του 2020. Ο όμιλος Burberry εκτιμάται ότι θα επενδύσει αυτήν τη χρονιά περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση παγκοσμίως. Οι πιο σημαντικές καταναλωτικές αγορές της εταιρείας είναι η Βρετανία, η Κίνα, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ. Όλα τα εμπλεκόμενα agencies καθώς και οι ID Comms και Burberry αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με την αξιολόγηση.
Η αναθεώρηση όμως, την οποία συντονίζει η ID Comms, «πάγωσε» τον Μάρτιο του 2020. Ο όμιλος Burberry εκτιμάται ότι θα επενδύσει αυτήν τη χρονιά περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση παγκοσμίως. Οι πιο σημαντικές καταναλωτικές αγορές της εταιρείας είναι η Βρετανία, η Κίνα, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ. Όλα τα εμπλεκόμενα agencies καθώς και οι ID Comms και Burberry αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με την αξιολόγηση.