To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Burberry: Επανεκκίνησε το παγκόσμιο media review

Burberry: Επανεκκίνησε  το παγκόσμιο media review
Η Burberry επανεκκίνησε το παγκόσμιο review για το media planning and buying, που είχε «παγώσει» για δύο χρόνια εξαιτίας της πανδημίας. Σύμφωνα με το Campaign, το βρετανικό brand μόδας πολυτελείας, το οποίο συνεργάζεται με την Dentsu από το 2013, έχει προχωρήσει σε briefing με όλα τα agencies που θα συμμετείχαν στη διαδικασία και πιο συγκεκριμένα με την OMD, που χειρίζεται το λογαριασμό, τη Wavemaker του Group M και τη Stagwell Group, με επικεφαλής εταιρεία την Assembly.
 Η αναθεώρηση όμως, την οποία συντονίζει η ID Comms, «πάγωσε» τον Μάρτιο του 2020. Ο όμιλος Burberry εκτιμάται ότι θα επενδύσει αυτήν τη χρονιά περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση παγκοσμίως. Οι πιο σημαντικές καταναλωτικές αγορές της εταιρείας είναι η Βρετανία, η Κίνα, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ. Όλα τα εμπλεκόμενα agencies καθώς και οι ID Comms και Burberry αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με την αξιολόγηση.