To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Burberry: «Τρέχει» ξανά το spec που είχε «παγώσει»

Burberry: «Τρέχει» ξανά το spec που είχε «παγώσει»
Η Burberry σχεδιάζει να «τρέξει» ξανά το φθινόπωρο το spec για τον media planning and buying λογαριασμό της, το οποίο είχε πρόσφατα «παγώσει» λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις με αφορμή την πανδημία του κορονοϊού. Μάλιστα, σύμφωνα με το Campaign, το πολυτελές brand μόδας ακύρωσε το briefing με τις συμμετοχές των agencies που είχε προγραμματίσει για τις 23 Μαρτίου. Η διαδικασία, την οποία χειρίζεται η ID Comms, ξεκίνησε στις αρχές του έτους. Το Dentsu Aegis Network χειρίζεται προς το παρόν το λογαριασμό.
TAGS: Burberry