Burger King: Διπλό spec μέσα στο 2022

Η Burger King προχωρά σε νέα αναθεώρηση του δημιουργικού της
λογαριασμού στις ΗΠΑ, τον οποίο κατέχει η David, που αποτελεί και
AOR παγκοσμίως του Burger King από το 2014. Η Restaurant Brands
International θα πραγματοποιήσει αναθεώρηση και για τον media λογαριασμό της για τα τρία μεγάλα brands: Burger
King, Tim Hortons και Popeyes.
Η Horizon Media ήταν το AOR των media για το Burger King από τα τέλη του 2013. Τα review έρχονται, αφού η Burger King και τα brands της «έχασαν» την ηγετική τους θέση στο μάρκετινγκ τον περασμένο χρόνο. Εκπρόσωπος της Burger King ανέφερε στο Adweek ότι οι Horizon και David θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία. Σύμφωνα με το COMvergence, η Burger King ξόδεψε 212 εκατ. δολάρια σε offline μέσα, η Tim Hortons 6 εκατ. δολάρια και η Popeyes 124 εκατ. δολάρια τον περασμένο χρόνο. Η Consultancy ID Comms θα διαχειριστεί όλα τα reviews.
Η Horizon Media ήταν το AOR των media για το Burger King από τα τέλη του 2013. Τα review έρχονται, αφού η Burger King και τα brands της «έχασαν» την ηγετική τους θέση στο μάρκετινγκ τον περασμένο χρόνο. Εκπρόσωπος της Burger King ανέφερε στο Adweek ότι οι Horizon και David θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία. Σύμφωνα με το COMvergence, η Burger King ξόδεψε 212 εκατ. δολάρια σε offline μέσα, η Tim Hortons 6 εκατ. δολάρια και η Popeyes 124 εκατ. δολάρια τον περασμένο χρόνο. Η Consultancy ID Comms θα διαχειριστεί όλα τα reviews.