ByteDance: Λανσάρει νέα social media εφαρμογή

Η ιδιοκτήτρια του TikTok,
ByteDance, λανσάρει νέα social
media εφαρμογή παρόμοια με
το Instagram. Η νέα εφαρμογή ονομάζεται
«Kesong», που
σημαίνει κρουασάν στα κινέζικα και έχει
σχεδιαστεί για
νεαρούς χρήστες που θέλουν
να μοιράζονται
τον τρόπο ζωής και τα χόμπι τους.
H νέα social media εφαρμογή αναμένεται να ανταγωνιστεί την πλατφόρμα κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου Xiaohongshu που μοιάζει με το Instagram, η οποία έχει περισσότερους από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Η Kesong καλωσορίζει τους χρήστες που θα ενταχθούν στη διαδικτυακή της κοινότητα «αυτό το καυτό καλοκαίρι», όπως αναφέρεται στην εισαγωγή της πλατφόρμας, η οποία υποδηλώνει ότι η υπηρεσία ενδέχεται να κυκλοφορήσει σύντομα.
To Kesong φέρεται να διευθύνεται από τον Alex Zhu, Senior Vice President of Product and Strategy της ByteDance και πρώην επικεφαλής του TikTok.
H νέα social media εφαρμογή αναμένεται να ανταγωνιστεί την πλατφόρμα κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου Xiaohongshu που μοιάζει με το Instagram, η οποία έχει περισσότερους από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Η Kesong καλωσορίζει τους χρήστες που θα ενταχθούν στη διαδικτυακή της κοινότητα «αυτό το καυτό καλοκαίρι», όπως αναφέρεται στην εισαγωγή της πλατφόρμας, η οποία υποδηλώνει ότι η υπηρεσία ενδέχεται να κυκλοφορήσει σύντομα.
To Kesong φέρεται να διευθύνεται από τον Alex Zhu, Senior Vice President of Product and Strategy της ByteDance και πρώην επικεφαλής του TikTok.