Cannes Lions 2023: Health Grand Prix for Good στο «Working with Cancer» της Publicis
Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου πέντε μήνες μετά το λανσάρισμα του στο Νταβός το Working with Cancer της Publicis αναγνωρίστηκε από τα Cannes Lions με το Lions Grand Prix for Good, που σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την δημιουργικότητα που επηρεάζει θετικά όχι μόνο τις επιχειρήσεις και τα brands αλλά και τον κόσμο γενικότερα.
Με περισσότερες από 600 επιχειρήσεις, που επηρεάζουν πάνω από 20 εκατομμύρια υπαλλήλους, το Working with Cancer είναι ένας πραγματικός διαβιομηχανικός «συνασπισμός», που οδηγεί την κοινωνική πρόοδο σε διαφορετικούς πολιτισμούς και γεωγραφίες, για να τερματιστεί το στίγμα του καρκίνου στον εργασιακό χώρο.
Ο Arthur Sadoun, παγκόσμιος CEO και Πρόεδρος της Publicis Groupe σχολίασε: «Εκ μέρους των 600 εταιρειών που έχουν ήδη δεσμευτεί, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά την κριτική επιτροπή που έφερε το Working with Cancer σε ένα άλλο επίπεδο παγκόσμιας ευαισθητοποίησης. Η απόκτηση του Grand Prix για την καλή αναγνώριση δείχνει περαιτέρω τι μπορεί να είναι δυνατό όταν ενωθούμε για θετική αλλαγή. Ως κλάδος, δεν υπάρχουν τόσες πολλές κοινωνικές πρωτοβουλίες που μπορούμε να επηρεάσουμε πλήρως. Η διαγραφή του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο είναι κάτι που μπορούμε να αναλάβουμε και να αλλάξουμε για πάντα». Ο Mel Routhier, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Υγείας και Ευεξίας και CCO της VMLY&R Chicago, πρόσθεσε: «Δεν είδαμε μόνο μια δημιουργική ιδέα, αλλά μια παγκόσμια επιρροή—με κλίμακα, συμπερίληψη και την πραγματική δυνατότητα να αλλάξει για πάντα τη φροντίδα των εργαζομένων».