To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Αύξηση συμμετοχών φέτος

Cannes Lions: Αύξηση  συμμετοχών φέτος
Τα Cannes Lions ανακοίνωσαν ότι συνολικά 25.464 συμμετοχές από 87 χώρες θα διεκδικήσουν φέτος κάποιο βραβείο στο διεθνές φεστιβάλ. Στον πρώτο χρόνο τους, τα Creative B2B Lions έλαβαν 415 συμμετοχές, οι οποίες χωρίζονται σε 269 συμμετοχές στην κατηγορία «Υπηρεσίες» και 146 στην κατηγορία «Προϊόντα». Οι συμμετοχές προέρχονται από 188 εταιρείες σε 37 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Κίνας, του Μεξικού, της Νέας Ζηλανδίας, της Σουηδίας και των ΗΑΕ.
Τα Creative Effectiveness Lions, το παγκόσμιο σημείο αναφοράς του μετρήσιμου αντίκτυπου της δημιουργικότητας, συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση στις συμμετοχές με 258 υποψηφιότηες από 30 χώρες, καταγράφοντας αύξηση 83% σε ετήσια βάση. Οι συμμετοχές στα Creative Commerce Lions αυξήθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση με 374 συμμετοχές από 37 χώρες.
Τα Titanium Lions γνώρισαν για τέταρτο συνεχόμενο έτος ανάπτυξη, ενώ σε όλα τα Lions παρατηρήθηκε αύξηση των συμμετοχών στην κατηγορία «New Realities», με συμμετοχές που χρησιμοποιούν το metaverse, τα NFT και την AI. Οι συμμετοχές από την περιοχή της LATAM αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση, με βασικό λόγο τη μεγάλη άνοδο συμμετοχών από τη Βραζιλία (31%), μετά και τα τρία Grands Prix που κατέκτησαν εταιρείες από τη συγκεκριμένη χώρα πέρυσι, ενώ οι συμμετοχές από την Ινδία αυξήθηκαν κατά 32%. Υπήρξαν επίσης 402 συμμετοχές από την Ουκρανία, που έγιναν δεκτές δωρεάν.