To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cannes lions: Brand Marketer της δεκαετίας η P&G

Cannes lions: Brand Marketer της δεκαετίας η P&G
H Procter & Gamble, η Nike και η Volkswagen αναδείχθηκαν οι τρεις κορυφαίοι brand marketers της δεκαετίας από τη διοργάνωση Cannes Lions, σε αναγνώριση της σταθερής επίδοσής τους όσον αφορά τη δημιουργικότητα μεταξύ των μεγαλύτερων διαφημιζομένωντου κόσμου.

Η P&G κατέκτησε την κορυφή, καθώς έχει κατακτήσει 7 Grands Prix, ένα Grand Prix for Good, 3 Creative Effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver και 100 Bronze Lions από το 2010 μέχρι σήμερα. Πρόκειται άλλωστε για τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο σε παγκόσμιο επίπεδο, με παρουσία σε πάρα πολλές αγορές ανά την υφήλιο, όπου σε όλες διατηρεί ηγετικές θέσεις.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησε η Nike χάρη στις ισχυρές επιδόσεις της, ειδικά στο πρώτο μισό της δεκαετίας της αλλά και στις πρόσφατες επιτυχίες της το 2017 και το 2019. Η εταιρεία έχει κατακτήσει συνολικά 5 Grand Prix και 2 Titanium Lions.
Η Volkswagen, τέλος, βρέθηκε στην τρίτη θέση, καθώς βρισκόταν σταθερά στο top των διαφημιζόμενων μεταξύ 2010 και 2015.

Η σχετική κατάταξη συμπεριλαμβάνεται στο Lions Creativity Report of the Decade, που παρουσίασαν τα Cannes Lions και το WARC.
TAGS: Cannes Lions