Cannes Lions: Creative Company of The Year ο WPP

Ο όμιλος WPP αναδείχθηκε Creative Company of the
Year την τελευταία ημέρα των
Cannes Lions. Η Omnicom βρέθηκε στη δεύτερη θέση και η
Interpublic στην τρίτη.
Το βραβείο Media Network of the Year 2025 απονεμήθηκε στην OMD Worldwide της Omnicom. Η Mindshare ήταν η δεύτερη και ακολούθησε η PHD Worldwide. Το φετινό Agency Network Of The Year είναι η DDB Worldwide της Omnicom. Η Ogilvy του WPP ήρθε δεύτερη και η FCB της IPG τρίτη. Independent Network of the Υear αναδείχθηκε η Serviceplan Agenturgruppe, ακολουθούμενη από τη Rethink και τη Wieden+Kennedy. Το βραβείο Agency of The Year πήρε η Publicis Conseil, Paris, με δεύτερη την Africa Creative DDB Sao Paulo και τρίτη σε κατάταξη την FCB Chicago. Το Independent Αgency of the Υear ήταν η Serviceplan Munich, με δεύτερη τη Rethink Toronto και τρίτη την Bear Meets Eagle On Fire, Sidney.
Ο Χρυσός Φοίνικας (The Palme d'Or) που απονεμήθηκε στην εταιρεία παραγωγής με τις καλύτερες επιδόσεις, πήγε στη Revolver της Αυστραλίας. Η Iconoclast (USA) ήταν η δεύτερη και η Biscuit Filmworks (UK) ήταν η τρίτη. Creative Brand of The Year ήταν η AXA, η οποία κέρδισε πολλά βραβεία για την καμπάνια: «AXA-Three Words», (από την Publicis Conseil Paris), η οποία προώθησε την προσθήκη των τριών λέξεων «and domestic violence» σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στη Γαλλία, για να δώσει στις γυναίκες διέξοδο από καταχρηστικές σχέσεις. Η Dove, η οποία κέρδισε πολλά βραβεία για την πλατφόρμα «Real Beauty», κατέλαβε τη δεύτερη θέση και η Vaseline την τρίτη για την καμπάνια της «Vaseline Verified» (από την Ogilvy Singapore).
Το βραβείο Media Network of the Year 2025 απονεμήθηκε στην OMD Worldwide της Omnicom. Η Mindshare ήταν η δεύτερη και ακολούθησε η PHD Worldwide. Το φετινό Agency Network Of The Year είναι η DDB Worldwide της Omnicom. Η Ogilvy του WPP ήρθε δεύτερη και η FCB της IPG τρίτη. Independent Network of the Υear αναδείχθηκε η Serviceplan Agenturgruppe, ακολουθούμενη από τη Rethink και τη Wieden+Kennedy. Το βραβείο Agency of The Year πήρε η Publicis Conseil, Paris, με δεύτερη την Africa Creative DDB Sao Paulo και τρίτη σε κατάταξη την FCB Chicago. Το Independent Αgency of the Υear ήταν η Serviceplan Munich, με δεύτερη τη Rethink Toronto και τρίτη την Bear Meets Eagle On Fire, Sidney.
Ο Χρυσός Φοίνικας (The Palme d'Or) που απονεμήθηκε στην εταιρεία παραγωγής με τις καλύτερες επιδόσεις, πήγε στη Revolver της Αυστραλίας. Η Iconoclast (USA) ήταν η δεύτερη και η Biscuit Filmworks (UK) ήταν η τρίτη. Creative Brand of The Year ήταν η AXA, η οποία κέρδισε πολλά βραβεία για την καμπάνια: «AXA-Three Words», (από την Publicis Conseil Paris), η οποία προώθησε την προσθήκη των τριών λέξεων «and domestic violence» σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στη Γαλλία, για να δώσει στις γυναίκες διέξοδο από καταχρηστικές σχέσεις. Η Dove, η οποία κέρδισε πολλά βραβεία για την πλατφόρμα «Real Beauty», κατέλαβε τη δεύτερη θέση και η Vaseline την τρίτη για την καμπάνια της «Vaseline Verified» (από την Ogilvy Singapore).