To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions Festival 2021: 22 Lions για το Publicis Groupe CEE

Cannes Lions Festival 2021: 22 Lions για το Publicis Groupe CEE

Στο φετινό Cannes Lions Festival 2021, τον διακεκριμένο, παγκόσμιο, διαγωνισμό δημιουργικότητας, τα έργα των ομάδων του Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) διακρίθηκαν με συνολικά 22 Lions (βραβεία), συμπεριλαμβανομένων 2 Grand Prix, 7 Gold, 5 Silver και 8 Bronze.

Οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν,  δημιουργήθηκαν για πελάτες, όπως Burger King, Propuesta Civica, Telekom Romania, Hasbro και Kiev Pride, από την Publicis Romania (σε συνεργασία με την Publicis Spain), την Publicis Latvia (σε συνεργασία με την Publicis Mexico), τη Leo Burnett Russia, τη Saatchi & Saatchi Ukraine και τη Leo Burnett Romania. 

Ο ανταγωνισμός φέτος πιο έντονος από ποτέ, καθώς το Cannes Lions Festival 2021 επέστρεψε, έπειτα από την ακύρωση της περσινής διοργάνωσης λόγω της πανδημίας Covid-19, ενσωματώνοντας τις υποψηφιότητες δύο ετών σε μια διοργάνωση.

Παρά τον υψηλό ανταγωνισμό, οι ομάδες του Publicis Groupe CEE κατάφεραν να σημειώσουν την πιο επιτυχημένη χρονιά τους στο Festival. Στην πολυπόθητη κατηγορία
Grand Prix, οι Publicis Latvia και Publicis Romania ήταν τα δύο agencies από την περιοχή του CEE που βρέθηκαν μεταξύ των νικητών. Επίσης, είναι σημαντικό να σημειωθεί, πως το Grand Prix της Publicis Latvia ήταν το πρώτο που απονεμήθηκε ποτέ σε agency της Λετονίας, ενώ η Saatchi & Saatchi Ukraine έγινε το πρώτο agency από την Ουκρανία που κερδίζει Silver Lion.

Μιλώντας για την επιτυχία του Publicis Groupe CEE στο Cannes Lions Festival 2021, ο Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe CEE, δήλωσε: «Είμαι εξαιρετικά περήφανος, χαρούμενος και ευγνώμων για την επίδοση του region μας στο Festival. Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη για τον αέρα δημιουργικότητας που πνέει στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και πλέον αντιστοιχεί με τις μεγάλες προοπτικές και τη δυναμική της διεθνούς συνεργασίας στην περιοχή».

Ο Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe CEE, συμπλήρωσε: «Η εξαιρετική απόδοση των ομάδων του Publicis Groupe CEE στο φετινό Cannes Lions Festival επιβεβαιώνει τις δημιουργικές δυνατότητες που υπάρχουν στις αγορές της περιοχής μας. Συγχαρητήρια σε όλες τις νικητήριες ομάδες μας».

Οι Νικητές του Publicis Groupe CEE

  • Moldy Whopper | Burger King, Publicis Romania, Publicis Spain – 1 Grand Prix (Outdoor), 4 Gold Lion (Print & Publishing, Outdoor, PR, Film) | 1 Silver (Film) | 3 Bronze (Industry Craft, Film)

  • #stillspeakingup | Propuesta Civica A.C. | Publicis Latvia/Publicis Mexico – 1 Grand Prix (Grand Prix For Good) | 3 Golds (Direct, Social and Influencer, Sustainable Development Goals) | 2 Silvers (Direct, Social and Influencer) | 3 Bronze (Media, 2 PR)

  • Trivial Pursuit Hotel | Hasbro  | Leo Burnett Moscow – 1 Silver (Brand Experience & Activation) | 1 Bronze (Brand Experience & Activation)

  • Motherland Pride | Kiev Pride | Saatchi & Saatchi Kiev - 1 Silver (Outdoor)

  • The Online Park | Telekom Romania | Leo Burnett Romania - 1 Bronze Lion (Media)