To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Media Network of the Year η MediaCom!

Cannes Lions: Media Network of the Year η MediaCom!
Αφού έβλεπε την πλάτη του Omnicom τα τρία προηγούμενο χρόνια, ο WPP έκανε δυναμικό comeback στο φετινό Cannes Lions Festival of Creativity, με τη MediaCom να κερδίζει το Media Network of the Year Lion.

Η συγκεκριμένη επιτυχία της MediaCom προέκυψε σε σημαντικό βαθμό από τις προσπάθειες της εταιρείας για την Tesco στο Ηνωμένο Βασίλειο και το brand Gillette της P&G στο Ισραήλ. Μάλιστα, η πρώτη ενέργεια κέρδισε το Grand Prix for Excellence στο Media Planning  και η δεύτερη απέσπασε δυο silver lions και ένα bronze lion. Οι νίκες αυτές, σε συνδυασμό με οκτώ συμμετοχές σε shortlists, κατέστησαν τη MediaCom σαν το πλέον πολυβραβευμένο δίκτυο του festival.

"Τα νέα είναι φανταστικά και είμαι πολύ υπερήφανος για την ομάδα του Ηνωμένου Βασιλείου, που κέρδισε το μεγαλύτερο βραβείο της βιομηχανίας μας. Δεν θα μπορούσα να μην είμαι χαρούμενος και για τον πελάτη μας, την Tesco, η οποία συνεργάστηκε μαζί μας για τη δημιουργία μιας αξιομνημόνευτης καμπάνιας" ανέφερε μεταξύ άλλων ο worldwide chairman και CEO της MediaCom, Stephen Allan.

Επιπλέον, αυτή ήταν η τρίτη νίκη της MediaCom σε μεγάλο θεσμό τη φετινή χρονιά, καθώς αναδείχτηκε επίσης Agency Network of the Year στο Festival of Media Global και βρέθηκε στην κορυφή του WARC’s Gunn Media 100.

Θυμίζεται πως ο holding όμιλος Omnicom είχε κυριαρχήσει στην κατηγορία Cannes Media Network of the Year το 2015, το 2016 και το 2017, με την OMD να αναδεικνύεται νικήτρια την περσινή χρονιά και την PHD τις δυο προηγούμενες.