Carlsberg: Στην iProspect ο λογαριασμός media διεθνώς
Ο Όμιλος Carlsberg επέλεξε
την iProspect για την ανάθεση
του λογαριασμού της media
planning and buying παγκοσμίως. To agency της Dentsu
κέρδισε το λογαριασμό αξίας
229 εκατομμυρίων δολαρίων
μετά από διαδικασία spec, στην
οποία συμμετείχαν, επίσης, η
Wavemaker Global και η Zenith
του Publicis
Groupe. Η
Initiative της
IPG, που διατηρούσε το
λογαριασμό,
αρνήθηκε
τη συμμετοχή στο spec.
Η Initiative
ανέλαβε για πρώτη φορά τα
media της Carlsberg το 2017,
αντικαθιστώντας την OMD
το 2018 ως παγκόσμιο media
agency of record του brand.
Από τον Ιανουάριο του 2024, η iProspect θα είναι υπεύθυνη για το media planning and buying της Carlsberg σε 22 χώρες. Ο Soren Brinck, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής του Ομίλου Carlsberg (και πρώην επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας), ευχαρίστησε την Initiative για την «εξαιρετική συνεργασία της όλα αυτά τα χρόνια» και τους συμμετέχοντες για την «πολύτιμη συνεισφορά τους».
Ο Brinck πρόσθεσε: «Η ολοκληρωμένη, δημιουργική και καινοτόμος προσέγγιση της iProspect, σε συνδυασμό με τη σειρά εργαλείων και στρατηγικών αιχμής, μας έπεισε ότι ήταν η ιδανική επιλογή για να οδηγήσουμε το marketing και τα brands μας σε νέα ύψη». Η Amanda Morrissey, global client and brand president στην iProspect, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε και να συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε μερικά από τα καλύτερα media projects στον κλάδο».
Από τον Ιανουάριο του 2024, η iProspect θα είναι υπεύθυνη για το media planning and buying της Carlsberg σε 22 χώρες. Ο Soren Brinck, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής του Ομίλου Carlsberg (και πρώην επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας), ευχαρίστησε την Initiative για την «εξαιρετική συνεργασία της όλα αυτά τα χρόνια» και τους συμμετέχοντες για την «πολύτιμη συνεισφορά τους».
Ο Brinck πρόσθεσε: «Η ολοκληρωμένη, δημιουργική και καινοτόμος προσέγγιση της iProspect, σε συνδυασμό με τη σειρά εργαλείων και στρατηγικών αιχμής, μας έπεισε ότι ήταν η ιδανική επιλογή για να οδηγήσουμε το marketing και τα brands μας σε νέα ύψη». Η Amanda Morrissey, global client and brand president στην iProspect, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε και να συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε μερικά από τα καλύτερα media projects στον κλάδο».