To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carlsberg: Στην iProspect ο λογαριασμός media διεθνώς

Carlsberg: Στην iProspect  ο λογαριασμός media διεθνώς
Ο Όμιλος Carlsberg επέλεξε την iProspect για την ανάθεση του λογαριασμού της media planning and buying παγκοσμίως. To agency της Dentsu κέρδισε το λογαριασμό αξίας 229 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από διαδικασία spec, στην οποία συμμετείχαν, επίσης, η Wavemaker Global και η Zenith του Publicis Groupe. Η Initiative της IPG, που διατηρούσε το λογαριασμό, αρνήθηκε τη συμμετοχή στο spec. Η Initiative ανέλαβε για πρώτη φορά τα media της Carlsberg το 2017, αντικαθιστώντας την OMD το 2018 ως παγκόσμιο media agency of record του brand.
Από τον Ιανουάριο του 2024, η iProspect θα είναι υπεύθυνη για το media planning and buying της Carlsberg σε 22 χώρες. Ο Soren Brinck, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής του Ομίλου Carlsberg (και πρώην επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας), ευχαρίστησε την Initiative για την «εξαιρετική συνεργασία της όλα αυτά τα χρόνια» και τους συμμετέχοντες για την «πολύτιμη συνεισφορά τους».
Ο Brinck πρόσθεσε: «Η ολοκληρωμένη, δημιουργική και καινοτόμος προσέγγιση της iProspect, σε συνδυασμό με τη σειρά εργαλείων και στρατηγικών αιχμής, μας έπεισε ότι ήταν η ιδανική επιλογή για να οδηγήσουμε το marketing και τα brands μας σε νέα ύψη». Η Amanda Morrissey, global client and brand president στην iProspect, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε και να συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε μερικά από τα καλύτερα media projects στον κλάδο».
TAGS: Carlsberg